Gå til innhold

Mamma klær i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Har problemer med å finne bukser som ikke ser helt fjerne ut. Har kjøpt ei bukse som forsåvidt er grei, veldig smal nede på H&M. Men den vil ikkje henge oppe på meg. Er i uke 20, mamma klær er for stort, men mine egne bukser er for stramme sukk. Noen råd om hvor jeg kan finne noe som ser litt stiligt ut???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5998940-mamma-kl%C3%A6r-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd på Zip? Veit de selger mammaklær der, æ e for lita sånn at dæm bli for stor-men du kan no sjå innom. Ellers har dæm nånn som du kan bruk på Vero Moda. På City Syd e det ei som jobbe der som e gravid- som fint kan bruk buksene derfra :). Litt dyrer e Replay buksan-men dæm har en modell som e lav i livet å kan fint brukes etterpå. E i uke 24 og det stramme ingen plass enda!

Da skal eg prøve å finne Zip vet du :-) Har flyttet opp hit for ikke så altfor lenge siden, så e ikke helt lommekjent enda. Pyton å gå rundt å ikkje føle seg vel pga det e ingen klær som e normale. Tips tilbake kan være suki.no, der hadde de litt som gikk ann både prismessig og såg ikke så verst ut. E veldig fornøyd eg ihvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...