Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde prøvd å få barn i 1 år da jeg ble sendt på utredning, problemene skyldtes pcos, jeg opplevde det nesten som verdens undergang å få en slik diagnose. Jeg fikk resept på pergotime og metaformin.

1/2 år gikk, men ikke noe resultat :-(

I jannuar tok jeg en opperasjon som heter laproskopi (kikkhuls opperasjon). Jeg har sykehus skrekk og kvidde meg veldig til opperasjonen, jeg fikk komme inn på sykehuset tidlig om morgenen kl 07 og da fikk jeg beroligende piller ( funket kjempe fint :-) ble likegyldig, ca 1 time senere ble jeg trillet ned på oprasjons rommet, der fikk jeg narkose intervanøst, huskar de satt inn sprøyten og vekk var jeg. Fikk et lite snitt rett i unnerkant av navlen og to på ver side av lysken, de fjernet noen cyster og ca 1 time senere vekket de meg, var dårlig en stund etter, men kl 16 reiste jeg hjem. Var sykemeldt i ca 7 dager.

Fortsatte med metaformin etter opperasjonen og i februar testet jeg positivt på graviditets test, det gikk ikke så bra, spontan aborterte i uke 6. Men etter det har alt gått bare bra, fikk ikke mens i mars og nåkk en positiv test og nå er jeg i uke 22 :-)

Vet ikke om det har noe å si, men da jeg hadde sa gikk jeg ikke på metaformin, men det gjør jeg nå.

Lykke til jenter, det vil nok årdne seg for dere oxo :-)

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5998923-gravid-etter-laproskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Gratulerer så mye med baby i magen!

Jeg husker deg nemlig her fra tidligere. Jeg er også en av de heldige her som har klart å bli gravid og har nå fått en skjønn gutt på snart 9 mnd. Det er bare å glede seg, det er fantastisk!

Gratulerer igjen, og nyyyyyyt svangerskapet!!!!

Gratulerer masse! Oppløftende lesing.

Jeg har muligens en lapraskopi i vente og har ikke vært begeistret med tanken på å ligge i narkose. Men det er fint å lese om hvordan inngrepet går for seg.

Det jeg tenker er at når jeg skal ha en slik operasjon (hvis) må jeg vel nesten fortelle om problemet mitt til mammaen min. Har ikke villet blande henne eller pappa inn i den hittil vanskelige prosessen med å bli gravid. Hm...

Kos deg med graviditeten!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...