Gå til innhold

Er det mange av dere som er blitt spådd?

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg blei spådd av to forskjellige i dag som begge sa at jeg kom til å bli gravid i begynnelsen av 2007 - våren 2007. Ble jo kjempe glad for å høre at samboeren min og jeg kommer til å klare det, selv om det va litt lenge til.. Men har begynt å tenke litt ang det å bli spådd... Er det flere som har erfaringer rundt dette?

Fortsetter under...

Ja jeg teste for 2 dager siden og var negativ. Så vet ikke jeg. Det som er, er at jeg utsatte mensen i 2 mnd med p-pilla og slutta på de den 26 juli. Så jeg vet ikke når jeg kan forvente mensen nå. Men den har enda ikke kommet. Og har hatt disse dagene veldig metallsmak i munnen og det har jeg jo aldri ellers. Er veldig oppblåst i magen og hatt mensmurringer for 1 uke siden. Og denne siste uka når jeg og typen har hatt sex så har det gjort litt vondt nedi magen.

Kan det være fordi livmora utvider seg tru???

Annonse

jeg har blitt spådd at jeg enten var gravid nå eller så var det rett rundt gjørne. og måneden etter jeg ble spådd.var jeg gravid og er nå 4 uker på vei. hun sa også at jeg kom til og få ei jente og en gutt når jenta er 3 år. blir spennanes og se om det blir jente. da tror jeg på hun at jeg skal ha gutt etterpå ;-)

hellu også blitt spådd..men neimen hva jeg skal tro på.. nattinatt sa jeg var gravid nå med en jente, men andre sagt sept okt... har tatt 4 graviditets tester og ingen pos!!! men 3 dager over ikm så er super forvirret!!! skal til gy onsdag uansett da så sa får vi se..

Blitt spådd av 3 forskjellige som sier, august og at jeg er det nå. Hvis ikke er det rett rundt hjørnet.

Vet ikke hva jeg tror på, men det har gitt meg et håp denne mnd, selvom jeg egentilg vet at vi ikke har truffet EL denne mnd. Dumme mannen dro bort en uke med jobben da jeg hadde EL....

Annonse

Har blitt spådd av flere forskjellige på DiB, og er blitt spådd gravid i juli, august, september, desember og januar. Og er spådd både jente og gutt. Så da kan jeg vel velge hvem jeg vil tro på:) Da tror jeg på de som spådde august da;)

Men det er kjempespennende å bli spådd synes jeg, spesielt hvis de spår at det ikke er lenge til graviditet:)

Spennende å bli spådd synes jeg. Men som flere sier, burde man jo ta dette med en klype salt... Og som "spådamene" selv sier, så er det noe de ser nå... Det som kommer til å skjer er allikevel avhengig av hva man gjør..... eller utsetter seg for...

Selv har jeg blitt spådd gravid rett om hjørnet til høsten2007/våren 2008. Så jeg har jaggu litt å vente på... Men 3 av spådommene sier i løpet av høsten 2006, så jeg er ved godt mot...

Ser også at det har kommet til mange nye spådamer her inne. Noen spesielle man kan anbefale vedr. konkrete spørsmål/ønsker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...