Gå til innhold

min dag, hvordan har din vært?

Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Er i 10+4 og vil bare fortelle litt om hvordan jeg har hatt det i dag så langt. Har hatt besøk av foreldrene mine og siden de ikke vet det ennå (samboeren min ønsker ikke å si det til noen før etter det har gått 12 uker) så har jeg jobbet litt for at de ikke skal oppdage noe. Skulle egentlig på fjelltur i dag. Pustet og peste i motbakkene og måtte su lenge før toppen. Jeg er rett og slett ikke i form. Heldigvis har dagen gått utan at jeg er kjempekvalm. Det går litt opp og ned det med kvalmen. I går var jeg kjempekvalm og i dag er det litt bedre.Men sliter litt med matlyst, samtidig som jeg vet at viss jeg ikke spiser blir jeg mer kvalm. Ville bare skrive litt om hvordan dagen min har vært. Noen som vil fortelle litt om sin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min dag: Har vært på hytta og grilla sammen med familien, været har vært strålende og ungene har kosa seg! En nydelig dag. Formen er nok ikke helt som den var her heller, blir veldig fort tungpusta og sliten av å gå i bratte bakker, ja... Måtte ta en liten dupp på sofan etter middag, så trøttheta har ikke lagt seg enda. Men jeg har tro på sprekere tider nå som 2.tri venter; er 10+4 jeg også! Har du også termin 16. mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å skjule graviditet, man har jo lyst til å fortelle til alle med en gang:-)) Jeg har vært i ganske så god form i dag, veldig deilig. Så vi har hatt "kosedag" med sønnen vår i dag. Har vært og kikket på høner, geiter,griser, hester,gjess og kaniner. Høner var helt klart de kuleste. Så har vi vært en liten tur i skogen og spist blåbær. Og jeg har tilogmed orket å vaske badet og støvsuge:-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjule hemmeligheten lenger., Magen vises endel nå.. Men fortalte familien min allerede i uke 4 denne gangen..

Dagen min har vært rolig. Stod opp med jenta vår på 1.5år. Slappet av og når mannen stod opp gikk jeg å la meg litt igjen. Trøtt for tiden.. Svigerinnen min kom på besøk i 1.5 time på formiddagen og så dro jenta mi og jeg ut på en liten tur i nabolaget. Og lekte litt på lekeplassen..

Nå har vi nettopp spist middag sammen, hele familien. Det er kos.. Så nå leker hun litt rundt her og jeg sitter på pc litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen min har vært fin. Frisk og rask :-)) Har vasket hele leiligheten og det er så deilig å få gjort.Skal selge den nå,må jo ha oss noe større nå som vi blir 3..:-)

Nå har jeg akkurat lagd brownies som vi skal kose oss med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også termin 16 mars. Teller ned til 2. trimester nå, syns tiden går ganske sakte. Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg jammen litt lyst på brownies jeg også, kanskje jeg skal lage meg noe godt....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er gravid med nr 2.. er bare 4,4 uker på vei.. i dag begynte jeg dagen med å montere skap med kjempe god hjelp fra sønnen min på 1,5 år.. hehe.. så var d lunch hos mamma, rydding hjemme og så lage middag til middagsgjestene kom. hjemmelaga suppe med nystekt brød... off jeg kjenner helt klart jeg er gravid, for nå er jeg helt skutt.. er så sliten. ikke så kvalm heldigvis da. forrige gang var jeg kjempekvalm :P jaja, nå er d bare og hvile litt.. ja, sånn har dagen min vært da. :) thea83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...