Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Den lille har en tendens til å legge seg til rette med sikte på urin blæra den... Helt uten videre sånn innemellom kjenner jeg bevegelse der nede i magen og en sånn plutselig trang til å måtte på do... Så blir følelsen borte igjen....hehehe.... Er det flere som har en sånn rampunge i magen? Som gjør rare ting?
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hehe, har faktisk opplevd dette flere ganger selv ja, men ikke komt så langt at jeg tenkte at det var babyen som sparket=) men når du sier det så er det nok det den gjør ja, hehe.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2006 Synets det er litt morsomt jeg...hehe....
Jordmorstudenter Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Hehe... Ja, jeg vet godt hva du mener! Flyr på do ganske ofte innimellom, og selvom jeg føler skikkelig trang kommer det bare bittelitt når jeg først sitter på do... Litt frusterende i grunn... ;-)
Nicki_81 Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Kjenner meg godt igjen her ja.. hehe.. Og det spesielt når blæra begynner å fylles, da er den flink å danse oppå der ja
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2006 Hahaha, nå så jeg for meg den lille skapningen danse oppå den fulle blære...*dudurududu*...står der å stepper som en gal...hahaha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå