Gå til innhold

Jeg syns kompisen til samboeren min er sikkerlig falsk...

Anbefalte innlegg

Og over hode ingen god kompis...

Virker som han er redd for og bli sittende igjen alene når alle andre har stiftet familie og ikke har tid til han hver dag. Syns dette er kjempe slitsomt og vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til sambo uten at han skal bli drit sur.

Jeg vet at tar jeg det opp med han kommer han til og starte den krangelen og beskyle meg for og hate alle vennene hans ol. Jeg gjør ikke det, men han her er ikke kompis..

Han er slik at han gir min samboer telefon nr til jenter og sender han bilder av jenter han treffer på nettet? Hvorfro det? Han vet at min samboer har barn og samboer og er OPPTATT, men det stopper han ikke. Han har alltid sagt at min samboer ikke klarer og være trofast så for meg virker det jo som han skal bevise sitt poeng her da.

Vi har det tøft for tiden og han her gjør alt så mye mye vanskeligere en det er. Sambo skjønner det ikke... Han nekter og åpne øynene..

Hver gang jeg har vært der sitter han og slenger dritt om alle de andre kompisene sine kjærester. Lurer på hva han sier om meg når jeg ikke er der? Han er den typen som ikke er av de kjekkeste, og finner ikke så lett damer selv, virker som han det gjør at han er redd for og ende opp alene, uten venner- alle kommer alltid til han. Han går ingen steder uten om hvis det er fest. Virker ikke som han respekterer at sambo har andre ting og tenke på en bare venner, festing og damer, for han skal lokke han med på alt...??

Jeg blir så irritert på han at han ikke bare kan forstå at min kjæreste ikke har tid til og være hans høyre hånd hele tiden og at sambo ikke kan forstå at det er lov og si nei noen ganger...

ååååå- måtte bare få ut litt frustrasjon her....

Det er ikke alltid like greiot og være de første som får barn nei

Fortsetter under...

Det er synd at det skal være sånn, mendet hender at ikke alle er like klare for rollene som pappa, eller i dette tilfelle så har ikke vennen til din samboer skjønt at han har fått en pappa i gjengen.

Kjenner litt til dether også- prøver og overse det, men det er kjipt noen gange.

Prøv og se posetivt på det, det kommer en dag når de er i samme situasjon og da kommerde krypende etter....

dårlig kompis ja. han er sjalu og ensom og vil ikke bli alene... savner og ha kompisen sin for seg selv og ha han med på fart og morro. høres ut som dette er en fyr som ik vil el klarer innse at det nå er nye tider og at kompisene rundt ham har begynt å vokst litt fra ham.han vil at alt skal være som før og savner de gammle tingene. tror typen din er litt klar over oppførselen til kompisen sin uten å vil innrømme det til deg. og vil støtte han likevel. mange gutter er slik. det som kalles kompis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...