Gå til innhold

når kom magen deres??


ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Bare nyskjerrig på når dere begynnte og få mage... Er 7+6 idag men syns svært lite... Og vet noen om magen kommer fortere da man venter tvillinger?? Håper på svar.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du må inn på 2 trimester. det er vel da det begynner toro jeg. men jeg føler jeg kjenner en klump nederst i magen når jeg stryker litt hart over,men det synes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at magen min kom i ca 4 mnd i forrige svangerskap. Den kan nok komme tidligere hvis det er to inni der, ja...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. Da er det bare og vente i spenning da... Er gravid for første gang og venter tvillinger.... Hvor gammel er du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennanes.

da kommer nok magen litt tiligere en vanelig tror jeg.

så bra du fan ut av det tilig da.

hvet ikke hvem du tenkte på, men jeg er 24 neste månede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...Kan tru at jeg ble litt sjokket ja.... Hadde jo ikke akkurat ventet dette. Er ikke så mye tvillinger i familien... HE he jaja vi gleder oss som bare det vi nå :)

Gleder meg til første kontrroll jeg;) Har veldig lyst til og se dem nå.... Men men for bare vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du vert hos legen og sett at du har tvillinger da? bare lurer siden du skrev at du gledet deg til første kontroll.

jeg er 4 uker på vei i dag. tror nok det bare er en hos meg ;-). jeg er veldig engstelig og er redd for og se blod hver gang jeg er på do. har mista 2 ganger før,men har ei jente på snart 5 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i første svangerskap vistes det i 5 måned. Rett før ultralyden tror jeg det var. men det var med klær da.. da ble buksene trange. husker ikke naken... Er spent på når det blir å vises denne gangen.. studerer fysioterapi og er mye i bare shorts og bh på dagen! Blir kanskje vanskelig å sjule det så vanvittig lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...