ks23 med William og Lucas Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Bare nyskjerrig på når dere begynnte og få mage... Er 7+6 idag men syns svært lite... Og vet noen om magen kommer fortere da man venter tvillinger?? Håper på svar....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 tror du må inn på 2 trimester. det er vel da det begynner toro jeg. men jeg føler jeg kjenner en klump nederst i magen når jeg stryker litt hart over,men det synes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Mener at magen min kom i ca 4 mnd i forrige svangerskap. Den kan nok komme tidligere hvis det er to inni der, ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2006 oki.. Da er det bare og vente i spenning da... Er gravid for første gang og venter tvillinger.... Hvor gammel er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Å så spennanes. da kommer nok magen litt tiligere en vanelig tror jeg. så bra du fan ut av det tilig da. hvet ikke hvem du tenkte på, men jeg er 24 neste månede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 20. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. august 2006 jepp...Kan tru at jeg ble litt sjokket ja.... Hadde jo ikke akkurat ventet dette. Er ikke så mye tvillinger i familien... HE he jaja vi gleder oss som bare det vi nå Gleder meg til første kontrroll jeg;) Har veldig lyst til og se dem nå.... Men men for bare vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er andregangs og har fått litt mage allerede. Det syns at jeg er gravid.. 11+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 har du vert hos legen og sett at du har tvillinger da? bare lurer siden du skrev at du gledet deg til første kontroll. jeg er 4 uker på vei i dag. tror nok det bare er en hos meg ;-). jeg er veldig engstelig og er redd for og se blod hver gang jeg er på do. har mista 2 ganger før,men har ei jente på snart 5 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 #9 Del Skrevet 20. august 2006 i første svangerskap vistes det i 5 måned. Rett før ultralyden tror jeg det var. men det var med klær da.. da ble buksene trange. husker ikke naken... Er spent på når det blir å vises denne gangen.. studerer fysioterapi og er mye i bare shorts og bh på dagen! Blir kanskje vanskelig å sjule det så vanvittig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 de to tidligerer svangerskapene har jeg fått synlig mage rundt uke 22-25- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå