Gå til innhold

Hva gjør jeg nå? (baby som ikke vil ha pupp, ikke tar flaske og ikke liker mme)?

Anbefalte innlegg

Baby på 8 mnd vil ikke ha puppen lenger så her minker melken. Hun vil ikke ha utpumpet melk på hverken flaske eller tutekopp eller teskje. Hun har aldri likt mme heller.

Hva pokkern gjør jeg nå da? Jenta må jo ha melk :(

Fortsetter under...

Har ikke noe svar , men lurer egentlig på det samme. Min datter på 6 mnd har begynt å være lite interessert i pupp. Jeg kan kegge henne til men så snur hun seg bort og ikke vil ha, lager jeg grøt til henne da spiser hun masse.... Tenkte som så at det er greit for meg om hun ikke vil ha lenger men da må hun jo drikke MME, men det liker hun jo slettes ikke!!! Hun har i de siste dagene vært utålmodig under ammingen og gjort seg VELDIG fort ferdig. Nå har hun 2 store nattmåltider så melk får hun jo i seg. Men egentlig så regner jeg kanskje med at det ikke varer så lenge før hun ikke vil ha mer pupp, og hva da? Er det noen som vet hva vi skal gjøre? Heldigvis finnes det jo grøt med melk men babyer skal vel ha mer melk enn som så?

Ja, på helsestasjonen sa de at det ikke var nok å amme kun morgen og kveld ennå, så da holder det ikke med bare melk i grøten heller.

Sukk! Merker at det minker på melken nå.

Takk for svar :)

HI

Det var jo veldig betryggende å høre.... Hadde de noen råd? Håper det bare er en overgang for dere, går det an å blande MME i noe han liker å spise så han venner seg på smaken? Æsj, det høres egentlig ikke godt ut med middag med MME oppi eller frukt med MME, men noe må jo skje.

Nå spurte jeg helsestasjonen om det med amming kveld og morgen FØR det skjedde at hun ikke ville ha pupp, så jeg har ikke råd om hva vi bør gjøre med det, dessverre.

Høres ikke særlig fristende ut med MME i middagen akkurat nei..fysjom! What to do?

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...