*tiger* og jenta Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Ville bare være sikker på at du fikk lest denne =) Masse lykke til, håper du er klarere enn du tror, så det blir bebis på deg i dag! HEIA HEIA HEIA klem
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Slenger meg på denne.Lykke til Mummitroll :0)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 tusen takk jenter:-) skal på en måte bli greit å få svar på om det bare er totalt ineffektive maserier, eller om de faktsik gjør jobben sin.. men vet jo hvor vanvittig skuffet jeg blir hvis hun sier det er som det var sist kontroll.. huff ja.. alt man skal gå rundt å tenke på! kommer tilbake etterpå og griner eller er glad:-))
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 da var jeg tilbake igjen, og jeg er ganske glad:-)) alt er helt modent og der var 1 cm.. så det er jo ikke mye, men det betyr jo at kroppen jobber med meg denne gangen og det ble jeg så glad for!! fikk "rie-nåler" og hun prøvde tøye litt, men det var litt for lite åpning for at hun kom skikkelig til. sendte med meg et klyx hjem og mente det meget godt kunne få fart på ting siden det er så modent:-) så da får vi se da..har veldig mensenvondt nå, så håper klyxet er tingen.. hehe.. huffa meg..
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Vil bare si lykke til, mummitroll! Nå er du i gang!
Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 å ja, håper det! nå vil vi treffe vår sønn nr 2:-)
Ceci og prinsen. Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 LYKKE TIL :-) Nå er du i gang! sender deg masse varme tanker :-)
*tiger* og jenta Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2006 Er du her mummitroll, eller er du på barsel? ) Jeg heier så fælt at jeg er helt sliten, så da lurer jeg på om det har hjulpet vet du, hehe.
Gjest Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 heia dere:-) nei her skjer fint lite.. det tok seg så flott opp igår kveld, og vi var nesten sikre på at det var ignag!! men så roet det seg inatt som det gjort før, og nå er det ikke noe mer enn tidligere.. murring og verk i ryggen.. så må nok bare vente jeg..
*tiger* og jenta Skrevet 21. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2006 neineinei, hva gjør du her?? uff, så kjipt, jeg som er helt anpusten og allting.... ) jaja, vi får sitte her med vondtene våre som ikke blir til noe mer mummi - hvor skal du føde forresten? klem
Gjest Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 jeg skal føde på fødeloftet i stavanger.. var der igår og fikk noen nåler for å få energi og rier, og ble undersøkt av en koselig jm.. de tar seg slik god tid der!! fikk jo rier igår, men dt skjedde ikke mye mer etter det! så nå venter jeg spent.. haha.,. skal til kontroll i morgen og håper det er åpning nok til å tøye og røske ordentligt!! hvordan har du det?!
*tiger* og jenta Skrevet 21. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2006 Det hørtes deilig ut med et sted som tar seg tid ) Her skjer det jo absolutt ingenting, ganske så kjedelig i grunnen... Hun vil sikkert bli en jomfru og ikke en løve og derfor venter hhun, hehe:o) *desperat søken etter forklaringer som gjør meg mindre utålmodig* Håper nålene du fikk setter i gang litt ordentlig - drikker du lakrisrotte eller bringebærbladte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå