Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Siden farfar Knut Ingar døde for noen mnd siden, ønsker far så gjerne å oppkalle vårt fremtidige nurk. Jeg synes det er vanskelig å finne noen fine navn med rot i disse navnene, men jentenavnet Ingela kom opp på et navnesøk. Dette likte jeg! Vil så gjerne at min kjære skal få hedre sin far på denne måten, men vil samtidig ha et navn jeg liker på barnet vårt. Hva synes dere om Ingela? Har dere noen andre forslag til navn som kan knyttes til farfars navn? Både gutte- og jentenavn. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Ingela var litt spesielt.. Aldri hørt det før! Men fint var det:) Andre navn er f.eks: Inger, Ingrid, Inga, Ingjerd, Ingeborg (NYYYDELIG), Ingebjørg, Ingvill, Ingveig Inge, Gard, Ingve, Ingvald, Ingo og Ingel (Litt spesielle da, men), Ingolf. Men altså... Ingela var nydelig Og favoritten blant guttenavna for meg er Gard.. (-gar fra Ingar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballong Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 KJempe fint!!!! Ikke hørt før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Har heller ikke hørt det før, men det klinger bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Det var en Ingela-debatt på BIM for noen måneder siden. Søk i Forum og se hva som ble sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss75 Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Tusen takk for tips og tilbakemeldinger alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå