Gå til innhold

Hva er det FINESTE gutte å jente navnet dere vet?


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vel gå først jeg da:-)

Om jeg får ei jente skal hun hete Adelina, kjenner ingen med det navnet,er ikke så vanlig:-) Så er det så nydelig!

 

Får jeg en gutt vet jeg ikke hva han skal hete.

Men syntes Andrè er så pent, kan ikke kalle sønnen min det for jeg har 5 venner med det navnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir en gutt skal han hete Noah..Syns det er kjempe fint navn. Det har jeg ønsket i mange,mange år. Og når jeg sa det til samboeren min var han enig, så guttnavn har vært klart leenge!

Men jentenavnet er vi litt mer i tvil om.Tenkte først Ayda, men så syns jeg ikke det er så fint når man skriver det. Så der har vi ikke helt bestemt oss.Syns Ada er fint også..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter heter Lovise, og jeg synes fortsatt det er det peneste jentenavnet som er..:)

 

Når det gjelder guttenavn så liker jeg Even og Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine Favorittnavn på gutt har lenge värt Jonathan og Truls. Hvis det blir jente så er Mathilde og Alva. Men jeg forandrer stadig mening:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært helt enkelt å bli enige om navn i denne gården heller! ;) Men vi har gjort det enkelt å sagt at han får finne navn til gutten og jeg til jenta, men begge må synes det er greit!

Samboeren min heter Thor og er lidenskapelig opptatt av norrøn mytologi, så hvis vi får en sønn skal han hete Odin!

Hvis den blir en jente tror jeg det blir Rikke... vet ikke helt enda! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttenavn: Adrian, Tobias og Matias

 

jentenavn: Hanna Otilie, Vanessa,

Camilla(det vil dattra mi Amalie at lille søster skal hete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Kristi er det fineste jente navnet, men om du utaler det med østlandsk blir det helt feil, for da høres det nesten ut som Jesus.

 

Av guttenavn har jeg foreløbig Halvor, Theodor og Endre som favoritter.

Forandrer seg fort så mye kan skje på 7 måneder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sakt at barna mine skal hete Deborah og Benjamin. Men nå har vi ei jente som heter Celine Nathalie:) Liker også Samantha, Vanessa og Savannah! Guttenavn er litt vanskeligere, men liker Dan Aron, Nathaniel og Rubin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente: Alexandra

gutt: mikael

 

både jeg og samboeren min er enige om det. hehe men er ennå litt usikkert med gutte navn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...