Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor bestiller man d?? fant bare en utenlansk side...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navnesutten.dk har bestilt der selv kjempe fornøyd og fikk tre smokker for ca 85 nok

og da var porto med

Skrevet

I de fra navnesutten er det latex, noe som ikke anbefales. Jeg ble anbefalt en annen side, men nå finner jeg den jammen ikke igjen. Jeg skal se om jeg klarer å finne tilbake til den. Eneste ulempen der var at navnet kunne maks ha 8 bokstaver.

Skrevet

jeg bestilte i silikon fra navnesutten...;)

Skrevet

Hvordan vet man hvilken "tupp" man skal bestille, egentlig? Noen er jo runde og noen flate på den ene siden???

Skrevet

Ups, beklager, da leste jeg ikke godt nok, mente det sto latex på alle sammen, men godt de også har annet alternativ:)

Skrevet

Jeg har bestilt fra www.mambaby.com. En side fra Østerike. Jeg betalte under 200kr for 6 mam-smokker innkludert frakt. Synes dette var det beste alternativet, siden man kan få tak på de samme smokkene her i norge. Barn kan mange ganger bare ville ha en sort smokk, og da er det ganske dumt å måtte bestille de på internett....

Skrevet

jeg har og fått fra der amalis har kjøpt. og dem var søte dem :) og ikke minst billige :)

Skrevet

navnesutten er mye billigere og de har også begge typer.. Bestiller du fra mam og barnet "bare" vil ha de er det bare å kjøpe mam i butikken... Navnesutten sine er de samme som Nuk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...