Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt alle smokker som finnes på markedet, tenkte det bare var å finne den rette formen men neida.... Det eneste hun vil sutte på er fingrene våre. Hun har klart å finne tommelen sin noen ganger og da koser hun seg.

Har bare hørt at det er bra for de å suge på smokk skjønner du (i forhold til kryddedød osv.), derfor ville jeg gjerne at hun skulle ta smokken. Hun blir nok kanskje en tommeljente i stedet for....

Annonse

Vår tar bare NUK. Har du prøvd den? Ser du skriver at dere har prøvd mye forskjellig. Men jeg vet flere som kun har tatt den. Og hvis hun ikke tar smokken, så er jo ikke det noen undergang det heller- men det kan være en kjekk "barnevakt" :)

Min lille ville heller ikke ta smokk i begynnelsen (fra hun var tre uker gml). Helsesøster sa at jeg skulle prøve i gå henne smokken med en gang etter amming og så legge henne inntil brystet slik at hun skulle kjenne melke lukten fremdeles. Det hjalp her og hun er veldig glad i smokken nå. Er ikke sikkert det funker for dere siden hun spiser fra tåteflaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...