Gå til innhold

Noen som har gått ned i vekt???

♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 2 kg siden jeg ble gravid.

har nok noe med apetitten,er så redd ungen ikke får nok mat..

passer jo på å ta tran å få i meg litt sundt når jeg orker å spise! Ellers går det i pizza og mat som kanskje ikke er så sunn fordi jeg må jo spise "noe".. huff..når kommer apetitten, å når vil jeg føle meg sånn god form som jeg var før jeg ble gravid? blir gal av å gå rundt å være syk..for det er det det kjennes ut som! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Jente22!

Jeg tror ikke du skal bekymre deg alt for mye. Det du trenger å spise ekstra for at fosteret skal få den næring det trenger, er ett glass melk, noen skiver hvitost og et eple! :) Kroppen vår er konstruert for at vi skal takle det meste!! Legen min sa at det var normalt å gå ned i vekt rundt uke 11-14... og trøst deg med at vekttapet nok går til forsteret! Hold motet oppe å spis så mye du føler for! Det viktigste for å få opp appetitten er å spise frokost.. Spis noe du virkelig har lyst på! Skjem deg selv bort hver morgen så vil resten av appetitten komme av seg selv! Det gjorde hvertfall min! ;)

Lykke til!!! og som sagt; frokosten er viktigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp 2 kg, men det er nok mye mat i magen(har ikke tømt tarmen på tre dager... gleder meg til apoteket åpner på mandag:)) og så har puppene vokst over sinde dimensjoner...

så syntes d er rart jeg ikke har gått opp mer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh godt å høre! Drikker jo litt melk om dagene,spiser eple å masse hvitost! :-)

Ja:) frokost må jeg ha hver dag elelrs komemr kvalmen så vondt..

er utrolig hva den lille spiser.. etter at navlestrengen kom inn i bildet er jeg sulten etter en kort stund etter mat..! Lurer på hvordan det blir når det blir litt større!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mine pupper også!

vil ikke ha dem større nå.. hehe..

prøv med sånn sviskejuice..jeg fikk anbefalt det da jeg hadde treig mage..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Så det du sier er at når fosteret fikk navlestreng ble du raskere sulten??!! Jeg spiser ca 2 frokoster hver dag og må ha to matpauser på jobb!! hehehehe! Når får fosteret navlestreng? Vet du det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja har hørt at sviskejuice er effektivt, så må nok ut å kjøpe det i morgen:) føler tarmene sprekker snart....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 6-7 begynner fosteret å ta næring gjennom der..

det er nok mest pga hormoner osv, men merka det ekstra godt da dette skjedde:-) begynnte å bli sulten konstant da..hehe

jeg blir gal av å være sulten jeg,sulten med dårlig apetitt det rimer liksom ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå bare gått opp 200 gram.. Dvs ingenting.. Så jeg regner med at det er i 2 trimester at mine kilo skal komme... Men sånn var det forrige gang også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har gått ned i vekt men har heller ikke gått opp. Kjenner meg veldig godt igjen i det med mangel på matlyst. Har ikke lyst på noen ting men er samtidig sulten. Pleier vanligvis å spise fisk 2-4 ganger i uken og syns det er ok. Nå greier jeg knapt å tvinge det i meg om jeg spiser sammen med andre. Møter jeg på et lite bein så brekker jeg meg. Det eneste jeg har lyst på er pommes frites og hamburger, men det blir jeg jo også kvalm av. Aller mest kvalm blir jeg om jeg ikke spiser noen ting. Håper at dette går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 5kg på 2 mnd og var der i fem måneder før jeg gikk opp ti kilo i mitt første svangerskap. Legen sa det var helt vanlig. Denne ganga har jeg gått opp 4kg ganske fort og har nesten bare lyst på knekkebrød med nugatti og melk! Jeg blir veldig fort mett og veldig fort sulten igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned fire kilo til nå er i min tolvte uke så de kommer SIKKERT tilbake om en liten stund.

Forrige gang gikk jeg ned to og la på mg ti alt i alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har gått ned de første 6 mnd, ca 6 kg- i begge mine sv.skap. Pga dårlig apetitt,kvalme..og så tar jo ungen d den vil ha. D e mora som taper på å ikke spise nok..

Du blir snart bra igjen, eller ihvertfall etter fødseln,DA får man apetitt-d kan æ nesten garantere deg! Nei kos deg du,spis d du klarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...