Gå til innhold

UL i uke 7-10, hva kan jeg forvente?


Storebror07=Lillebror-juli11

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Nå begynner angsten å komme over meg... skal i første UL i morgen tidlig... Er så redd for å få beskjed om at jeg har hatt MA eller at noe skal være galt! Tok ut P-stav 9. juni og fikk ikke mens etter det, så jeg er et sted mellom 7 og 10 uker på vei. Har hatt mange "sunne" symptomer, og ikke hatt noen tegn til blødning eller unormalt sterke smerter... Noen som har tidligere erfaring som kan si meg hva jeg kan forvente på en så tidlig UL og siden jeg ikke har hatt noen "negative" tegn, er det størst sannsynlighet for at alt er bra med spiren! Klarer ikke å glede meg til i morgen.... Første graviditet og har ingen å støtte meg til enn dere enda... :)

 

Håper hvertfall noen har erfaring med så tidlig UL at dere vet ca hva jeg kan forvente! =)

 

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg var på UL da jeg var 8+4. Fikk se en nydelig liten krabat med et hjerte som banket. Tydelige armer og bein, ja, det var fantastisk!!! Fikk til og med sett den lille på 3 D :) Jeg ble ihvertfall veldig positivt overrasket til hvor mye vi faktisk fikk se. Gled deg :)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to! De bildene på netbaby.net var flotte!!

Jeg prøver selvsagt å glede meg, men jeg har lest så mye om MA på nettet om om kvinner som ikke har merket det før UL, så det er nok derfor jeg er så bekymret... Satser på at alt er i skjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...