Gå til innhold

P-piller???Litt uten om tema

Anbefalte innlegg

Ser her at folk har brukt merker som Cerazette, trionetta og yasmin... Men er det ingen som brukt Microgynon??

Føler det er bare jeg som har brukt dette...Kan hende det er fordi jeg blir veldig kvalm av de andre, og følte at denne er for meg..

Vet ikke så må jo bare spørre=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5997211-p-pillerlitt-uten-om-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, er vi flere?? Hehe, trodde nesten jeg var den eneste i hele verden, jeg! Alle ser ut som et spørsmålstegn når jeg sier jeg har brukt den, ingen som har hørt om den, og alle tror den er minipille.

Vet egentlig ikke hvorfor det ble den, jeg bare fikk den. Og siden den har fungert helt greit for meg, har jeg ikke bytta heller. Gikk på den mer eller mindre i 9 år, og når jeg kutta i mai fikk jeg helt regelmessig syklus med en gang.

Så vi er da hvertfall to, da, Babycakes! :o)

Så flott da... Trodde jeg også var helt alene.

Fikk denne når jeg var 18 og har funket som bare det... Har jo prøvd de andre men eter 2-3 piller så lå jeg langa ut i sofaen eller senga og klarte ikke røre på meg uten å bli kvalm... Har prøvd p-plaster også men den synes jeg ikke var noe spes...

Så vi får slå oss sammen da=oD

Jeg har brukt loette 28 p-piller. Slutta med dem den 26 juli. Utsatte mensen i 2 mnd så jeg vet ikke når jeg kan forvente mensen. Men den har i hvertfall ikke kommet enda.

Hmm....Lurer jo på om jeg kan være gravid nå. Mye luft i magen, metallsmak i munn, mensmurringer, føler meg sliten.

jeg brukte også microgynon... har en venninne som har brukt de, å mamma brukte de da hun var ung. Jeg har testet mange andre typer piller å fått skikkelige bivirkninger..

Jeg fikk også regelmessig syklys med en gang jeg sluttet på de :)

Grunnen til at det ikke er så mange som går på de er at det er kommet nye typer piller, å legene skriver disse ut.. Hvertfall sa min lege det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...