LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 slimproppen min har vel drevet å gått noen dager nå er ikke noe blod eller noe sånt bare en klomp med slim... men har lest her inne at da begynner man å modnes...men hvor lenge ca tar en modning? er 33 uker + 1 dag
mamma til 2 i august Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg har gått sånn i et par uker nå, det kommer litt og litt, er en dag over termin. Har hørt at det kan variere veldig hvor lang tid det tar. kykke til i alle fall:)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 ja oki;) takker for svar;) men betyr det at det er en eller annen form for åpning der da eller? var hos jordmor på tirsdag og da var tappen enda 4 cm..men dagen etter kom det en sim klomp
Tredje nurk underveis Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Når slimproppen går, har visst ingenting å si for hvor lenge det er igjen til fødselen, så det forteller nok ingenting om åpning og modning. Når jordmor har sjekket deg så nylig og livmortappen fortsatt er på 4 cm, vil jeg tro at det fortsatt går noen uker før du føder. Tror ikke du trenger å være redd for at det skal skje noe med det første. Modning kan ta mange uker.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Sjekker jordmor om man er moden? Tar hun gynekologisk undersøkelse for å finne det ut? I hvilken uke er det vanlig at jordmor begynner å sjekke dette? Hos meg har fosterets hodet vært festet i ca 6 uker, men jordmor har ikke snakka om eller sjekka modningen.
shanty73 Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Her har slimproppen gått og jeg går med 2 cm åpning men baby.... nei... er 8 dager på overtid!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå