Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 dette er ikke et slikt syteinnlegg ang vekt....så vet dere det.. har slitt med å legge på meg,og gikk ned noen kg på 6 dager her. men i dag skulle jeg smugtitte på vekta.(må jo følle med),og på kun 4 dager er den økt med 4kg!!!!! hva svarte skjer liksom?? merker jeg har litt vann i bena nå,men 4kg vann?? skal jeg la dette være i ro til jeg skal til jm onsdag,eller tror dere jeg må prate med lege? tror ikke jeg har andre tegn på noe......ikke for det,jeg er glad for di kg,men har vanskelig for å tro at jeg har spist så mye på få dager...kan det være noe galt som ikke er rett her??? thanks for eventuelle svar da....=0)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Veldig kjapp vektøkning er et mulig (ikke sikkert) tegn på svangerskapsforgiftning. Kan hende det er lurt å ta en tlf til fødeavd og høre om du burde kontrolleres? Ikke for å lage noen panikk, men det er så mye bedre å sjekke det enn å regne med at det ikke er noe..
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 ja,tanken var der,men jeg har ikke andre tegn,tror jeg da.... eneste er vel at jeg syns magen er blitt veldig stor,på kort tid.har hele tiden hadd lite mål.25cm i uke 34....en uke siden jeg var på vekstkontroll,men alt ok der...hva annen plager kommer i tillegg da,hvis det er svangerskapsforgiftning??
Gjest Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Jeg la på meg 4 kg på EN dag i første svangerskap.Hadde spist potetball og den var litt salt.MEN jeg måtte til legen og sjekke urin og blodtrykk for å være sikker på at det ikke var svangerskaps forgiftning så å ta en telefon til føden kan nok være en lur ide..
Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 får vel gjøre det da...fikk litt aha opplevelse ang så mange kg.men jeg er bare glad for alle ekstra gram jeg får jeg.tror ikke det er tegn på sf,men bedre å være sikker.får ringe i morgen jeg da.
Herkules Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Jeg vet at jeg hadde plutselig flere kg med vann i kroppen på slutten av svangerskapet, jeg kan gå opp over2 kg på en dag bla. grunnet vann i kroppen uten å være gravid. og i sommer økte vann mengden vesentlig. Men siden andre her anbefaler å ringe så er det kanskje lurt
Winterlady Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde gått opp 4,5 kilo på 5 dager for noen uker siden og dro til legen. Alt var bra, var tydeligvis 4 kilo vann ja..!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Syns du bør ringe, bedre å ringe evt en gang for mye enn en gang for lite.. Lykke til!
Gjest Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 mulig det er det her også,men....jeg er ikke sååå hoven i føttene,og klart jeg lurte.har jo slitt i flere mnd for å gå opp vekt,så detter det ned flere kg på få dager,hehehe..jeg er fornøyd jeg,men tror jeg skal få sjekket saken,i tilfelle.blir det ikke i morgen,blir det onsdag.tenker jm ramler av stolen nå...=0)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 hei hei! synes også du bør sjekke det opp jeg.. vær obs på formen en dag el to og sjekk vekta di hver dag:-)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 jepp.takk for råd..jeg kan vel si at formen er dabbet helt bort...finner den ikke igjen.etter jeg skreiv dette,så har jeg blitt både slapp og tungpustet.jeg skal vurdere litt frem og tilbake noen timer,å se hvordan jeg blir.men ingen andre tegn på noe "muffens" her.godt er det =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå