MissBehave Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Men melder meg inn i klubben her allikevel. Har värt en sliter i 4 år pga.pcos. Har prövd det meste,men ingenting har hjulpet. Jeg bor i Sverige, og min kjäre i USA,så akkurat nå blir det for tiden litt vanskelig med å pröve også. Men vi er begge to giret på å få barn :-) Vi skulle egentlig gifte oss i juli neste år,men har fått fikset datoen til 22.desember nå i år :-) En av grunnene til det er at om vi er gift så vil hans forsikring dekke alle de pröverör vi måtte trenge for å få en liten bebis :-) Så lurer jeg på om hvordan man går frem ? Som sagt så er jeg helt blank. Vi kommer til å få gjort dette i USA. Også (idiotspörsmål) lurer jeg på om det går an å få tvillingforsök ? For vi önsker oss nemlig flere barn,og tvillinger takker vi ikke nei til ;-) En spennende tid dette,selvom det ikke vil skje noe för neste år. Men lykkelig allerede er både jeg og han :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5997006-jeg-er-helt-blank-n%C3%A5r-det-gjelder-assbefruktning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg tok kontakt med egen lege som henviste meg til til gyn og utredning. Så var det en del prøver som skulle tas. Han skal og levere sædprøve - som det første! Når dere så skal igang med prøverør skal du ha en masse medisiner så du modner mange egg. Disse blir så tatt ut og befruktet i ragensglass. Hvis mange egg blir befruktet og deler seg som de skal kan du ofte velge om det skal settes tilbake ett eller to egg. Her kan det jo fort bli tvillinger! Hvis det er befruktede egg i overskudd og kvaliteten på disse er god vil de bli fryst ned til senere forsøk. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5997006-jeg-er-helt-blank-n%C3%A5r-det-gjelder-assbefruktning/#findComment-5998548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå