Gå til innhold

Da går jeg over til 2 trimester. Endelig er tiden kommet! :0)


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+6 i dag, altså 12+0 i morgen.. Så i morgen tusler jeg over til 2 trimester.. Jeg hørte hjertelyden igjen i dag. Har babywatcher hjemme. En flott solid puls på 144 slag i minuttet... Så jeg tør å gå videre med visshet om at alt er som det skal... virkelig herlig...

Jeg har vært så bekymret denne gangen, men alt har gått helt strålende!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Håper dere kommer etter snart ALLE sammen!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så deilig da å vite at alt er bra!

Jeg var på tidlig UL å da så dem ikkeno..så jeg har verken sett elelr hørt den lille:(

*misunnelig* :-)

Vi ses da,er ferdig med min 12 uke på onsdag!:-)

Lykke til på 2.tri!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jente22år .. Så kjedelig da, å ha vært til tidlig UL og ikke fått høre hjerteslag.. Men det er vel ikke så uvanlig.. Jeg har hatt babywatcher hjemme hele tiden, men klarte ikke høre noe før jeg var 10+6 faktisk..

 

Du kommer etter ganske så snart du da.. Kjempegreier.. vi snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!!!!!!!!!!!!

Jeg kommer forhåpentligvis over om noen uker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ung mor.

Jeg tenkte det samme da jeg var i din ende av 1 trimester. Var litt bekymret for om jeg kom meg gjennom. men her er jeg da.. På rett side!! Det går nok helt flott for deg også!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann HypoThyr.. Det viktigste er at du kommer over,, ikke om det skjer da eller da.. Jeg er VELDIG glad for at du har blitt gravid igjen!!! Denne gangen skal det gå strålendes!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Klem fra hun som begynner på uke 13 i morgen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babywatcher er et UL apparat som man kan høre hjertelyden til fosteret med. Det koster 1090kr på www.babywatcher.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Loise, men det er jo snakk om 8 uker med bekymring i mellom der da....Lenge til midten av oktober. Nå venter jeg på brev fra sykehuset. Gleder meg til å få en UL-dato å se fram til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Endelig kommet deg over det kritiske!! Går forhåpentligvis over til 2. tri selv om 3 uker! Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...