Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jeg alltid slettet fra terminlistene? Jeg skriver meg på, så blir navnet mitt ikke med videre. Hvorfor? Har skrevet meg på tre forskjellige nå, og det samme skjer hver gang.

Bare lurer...

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes veldig rart ut, er det kanskje noe du gjør feil?

Skrevet

Nei... Jeg sjekket det nå. Er med ca 5 inlegg nedover så vips er jeg borte... Men men, teit å hisse seg opp over, sorry.

Skrevet

Men hvem er det som har lagt ut det innlegget der du er blitt slettet? Er jo fult mulig å slette deg, men da må det jo være bevisst fra en elle annen.

Skrevet

Det var når "Nr 2 i februar" la inn at jeg forsvant. Jeg vet ikke hva som har skjedd, det var sikkert ikke med vilje.

Skrevet

Sansynligvis et uhell ja. Men har du ordnet det?

Skrevet

Jepp, jeg ordnet det:) Håper jeg er med fremover nå da. Takk for svar forresten, hyggelig at du bryr deg.

Skrevet

Samme her! Har gitt opp denne terminlista her i 2. trimester. Det er heiletida nokon som ikkje kopierer den siste utgåva!

Skrevet

Det er jo nødt til å gå galt når det er flere som holder på med det samtidig.

Skrevet

eg ser at det har skjedd med meg og...

Eg trur det er fordi folk ikkje kopierer den siste lista som ligger inne..

Skrevet

Dette skjer når enkelte ikke klarer å kopiere den siste lista. forferdelig irriterende. Har gitt opp disse terminlistene for lenge siden jeg.

Skrevet

Samme her :) Hvis noen lurer på terminen min så får de spørre. I tillegg ligger jeg på terminklubb-lista, den er mye mer stabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...