Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 fikk helt vondt i magen og ble skikkelig uvel da jeg var på do nettopp!!! først var det litt brunaktig "slimklumpete" (ikke mye, veldig lite) og etterpå en del friskt blod...... ;o(( i uke 8.... 'hva skjeeer!?? forrige uke hadde jeg litt antydning til blodspor..... ()( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 ring legevakta! JEg mistet i uke 8 i mai, og dro til lege med en gang! Jeg var glad jeg gjorde det, så slapp jeg å gå rundt å lure.. håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg krysser alt jeg har for deg Lilla`83! Ring legen hvis det blir verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg blør også Skal inn på sykehuset ikveld,hadde en MA i februar også..Dette likner veldig på forrige gang..... Akkurat likt,brunt blod...Krysser fingrene for oss begge.. Si ifra hvordan det har gått da.. Anbefaler deg og ringe lege nå.. Huffhuff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Hei... Jeg blødde i uke 11. Kom som mensblod, litt slimete. Ble ganske forskrekket da jeg satt på doen på ferie i Sverige.....Og ikke minst redd! Vi kom oss til et sykhus og fikk ul, og der var en liten spire i fullt liv:) Første gangen vi så Lykkeknott:) Så det trenger ikke nødvendigvis være neg at man blør. Håper ikke du har abortert! Var hos legen min også, og han forklarte meg hvorfor man kan blø sånn innimellom, MEN det SKAL sjekkes! Han sammenlignet livmoren som en BIGHORN-T Han tegnet opp livmoren, og hvis du ser for deg livmoren nå, og tenker at ditt lille frø er på vei opp "stammen" på lm.....Og den runder "svingen" ut mot feks til høyre....ELLER venstre:) Vet du hvor jeg er nå? Håper det......For DETTE er ikke lett å forklare, ehehe.(prøv å tegne kansje:)..... MEn hvis nå ditt lille frø bestemte seg for å feste seg i den "svingen", og den blir værende der og vokse seg større, så vil den ligge der å gnage litt, som han kallte det...og da kan det fort bli "rift" og blø litt.. Men hvis den lille bare hadde fulgt veien opp "stammen", og festet seg helt på toppen, i midten der på T 'n, så ville den hatt større plass og boltre seg på Iallefall dette HAN forklarte til meg:) Hmm....DETTE er ikke sikkert NOEN forsto!!! Nesten ikke jeg selv en gang, men det er lov å prøve da:) Men skulle dette da bare være "KÅL" i hodet, så håper jeg at du har fått vært hos lege og at atlt har gått bra! Lykke til.. klem jente77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Kjære Lilla`83 m/snuppa & spiren! Håper det går bra med deg! Har du fått skjekket det opp eller? Er heldigvis ikke uvanlig å blø, så dette kan jo gå kjempefint! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Nei og nei, så fælt! Skjønner godt at du er livredd nå. Jeg håper du har kommet deg til legen og fått et svar. Tenker på deg og krysser fingrene. Dette kan gå bra - det gjorde det med meg (mener å huske at du leste de innleggene, da jeg var hos legen osv i forrige uke) - men uansett hvordan det går, så håper jeg du ikke er alene akkurat nå. Sender mange gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå