Gå til innhold

Noen som har brukt (og sluttet med) minipillen Cerazette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk dere noen "bivirkninger" etter å ha sluttet?

Er det noen som har blitt gravide, selv om de har brukt cerazette?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Cerazette fra etter fødsel med nr1 i feb 2005 og til des 2005, da fikk jeg så uregelmessig blødninger med den pillen. Mensen ville ikke slutte liksom.. Gikk med blødninger i 21 dager tilsammen. Så jeg sluttet på den.. Fremover da brukte vi bare kondom. I april 2006 begynte vi å prøve på nr2. Syklusene var ganske uregelmessige.. Alt fra 29 dager, og 34 dager (33 var normalt før) til 51 dager!!! Men jeg fikk klaff på en 29 dagers syklus i 2pp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempeheldig....

Det var min lille historie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "oppførte" kroppen seg etter at du sluttet på pillen?

F.eks magetrøbbel (oppblåst..), hodepine, tannverk..."melkespreng" i brystene..?

Kan det være bivirkninger etter pilleslutt, eller er jeg gravid?

Har mange symptomer, men har testet negativt tre ganger den siste uka. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg følte meg rar eller annerledes enn vanlig.. Hadde bare denne mensentrøbbelen da jeg sluttet på pillen. Mensen gav seg 4-5 dager etter jeg sluttet på pillen.

Man reagerer jo forskjellig på pillen,, så det er jo ikke helt umulig at det er en etter-reaksjon etter pillen du har.. Men det hørtes liksom så rart ut med tannverk og melkespreng liksom.. Sånt passer bedre som graviditets symptom.. Du får ta deg en tur til legen etterhvert hvis det ikke gir seg.. Noen få er jo så "uheldige" at de ikke får utslag på hjemmetestene selv om de er gravide...

Tvi tvi.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på den pillen etter min første fødsel og hadde mye blødninger. Var som om mensen aldri ble helt ferdig, så jeg sluttet på den! Etter en liten stund trodde jeg at jeg hadde blitt gravid for jeg fikk ømme bryster og flere av de symptomene jeg hadde hatt når jeg var gravid med nr.1!! Men det var jeg altså ikke, så jeg begynte på yasmin. Når vi denne ganga skulle prøve på nr.2 trodde jeg først at det bare var bivirkningene etter pillen, men vi var heldige ved første forsøk:)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...