Gå til innhold

November: Hei.någen så har termin 24.11?så er fra stavnger?


stiina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den 19. nov.

Ja, føler tiden går sakte, men mange innpå her sier at 3. trimester går fort! Får vente og se, håper det går raskere enn frem til nå i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har også termin 24.11, men e ikke fra Stavanger, men fra Bergen =)

Og ja!! Tiden går sykt tregt, men føler i grunn at det kanskje e litt bra, for då får eg liksom tid til å gjøre resten klart her før gullet kommer til verden :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Æg har termin 30.november. Æg kjæme ifrå Jæren!

Dette æ mitt 2.svangerskap. å synst at dette har toge laaannnnggge ti.... Bjynne å bli noge laije.. Klare ikkje hailt å bestemma mg, åm me ska på fødeavd. elle fødelofte!... hmmmm... Møije lettare sist gång, der me ikkje hadds noge valg! Æ 70 % sjugemelde, darr æ kje så vålsåmt møije å finna på haima, udenåm å rydda litt å sånt.. Bjynne å bli ganske kjedelikt..

 

Har dåkk julagavane klare ellar? Æg he jallfall bjynt å planlegga di, prøva å få kontroll på d... Trur kje at æg kan stola på mannen min at han kjøbe inn alle. Tenkte at æg sko bjynna litt... ÅSå æ d d mæ julakage... Alt en må tenka på, når en får en liden i hus rett før jul... D ska kje vær lett...

 

Har forresten "BARE" 8 vege ijen i dag... Max.10.., men d vil æg kje tenka på en gång...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...