Gå til innhold

Termin i dag!!:)

**Tingeling** Emma06+June08:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke skjedd noe her enda, gitt..

Trodde jeg begynte i natt, for fikk noen gørrvonde, sterke kynnere regelmessig over en god stund, og menssmerter innimellom..Men neida, så stoppet alt opp.

Dere andre med termin rundt disse dager?

Kjenner dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det lite som skjer. har termin om 9 dager, men kan ikke si at jeg har merket noe til at noe snart kommer til å skje. Bare at bekkenet har begynt å krangle litt, i går var en j****** dag, klarte nesten ikke å bevege meg. Heldigvis ikke så ille i dag igjen.

Men det er jo ikke noe å stresse etter enda sier jeg til meg selv, det er jo enda flere dager igjen til termin, og kan faktisk begynne å skje noe når som helst.

Prøver å holde det gode humøret oppe og slappe av og hvile meg. Har merket at jeg trenger mer søvn, og det er vel kanskje en måte for kroppen å forberede seg til fødselen.

Skrevet

Hei.

Har mens-termin idag,og ul-termin 23., og har hatt lure-rier etpar ukers tid ( men er tredjegangs, og da er det visstnok vanlig...). Det starter hele tiden, og stopper opp, og er egentlig ganske frustrerende. Bagen har vært klar i bilen en ukes tid, allerede, fordi vi har trodd at det snart bærer avgårde til sykehuset.

Jeg er veldig klar, og hadde blitt glad om det satte ordentlig igang snart!!

Skrevet

Ja håper vi får vondter snart, så vi endelig kan treffe babyene våre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...