**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Men ikke skjedd noe her enda, gitt.. Trodde jeg begynte i natt, for fikk noen gørrvonde, sterke kynnere regelmessig over en god stund, og menssmerter innimellom..Men neida, så stoppet alt opp. Dere andre med termin rundt disse dager? Kjenner dere noe?
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Nei, her er det lite som skjer. har termin om 9 dager, men kan ikke si at jeg har merket noe til at noe snart kommer til å skje. Bare at bekkenet har begynt å krangle litt, i går var en j****** dag, klarte nesten ikke å bevege meg. Heldigvis ikke så ille i dag igjen. Men det er jo ikke noe å stresse etter enda sier jeg til meg selv, det er jo enda flere dager igjen til termin, og kan faktisk begynne å skje noe når som helst. Prøver å holde det gode humøret oppe og slappe av og hvile meg. Har merket at jeg trenger mer søvn, og det er vel kanskje en måte for kroppen å forberede seg til fødselen.
sologmåne Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hei. Har mens-termin idag,og ul-termin 23., og har hatt lure-rier etpar ukers tid ( men er tredjegangs, og da er det visstnok vanlig...). Det starter hele tiden, og stopper opp, og er egentlig ganske frustrerende. Bagen har vært klar i bilen en ukes tid, allerede, fordi vi har trodd at det snart bærer avgårde til sykehuset. Jeg er veldig klar, og hadde blitt glad om det satte ordentlig igang snart!!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2006 Ja håper vi får vondter snart, så vi endelig kan treffe babyene våre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå