Gå til innhold

sportsvogn eller tralle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte en lett Easywalker trille når jr var 2 år. Det var mest for å ha en lettere trille til å ha med på reise etc.

Men nå sitter han så lite i vogn at hadde det ikke vært for at vi trengte en reisetrill, så hadde vi ikke hatt bruk for noe annet enn sportsvogna.

Dere må nesten se på behovet. Bruker dere mye vogn, kan det jo være greit å slippe å drasse rundt på den store sportsvogna.

bruker ikke så mye vogna lenger nei..d blir helst bare med trillepiken el når vi tar oss en lengre spasertur. Føler selv at den fungerer bra for oss,men så ser jeg at andre som har barn i samme alder,bruker mye traller...

Snuppa her er 2 år og 2,5 mnd hun har en Teutoinia Mistral Sport og en Brio Sitty. Brioen bruker vi om vi bare skal gå en tur, den andre brukes som sovevogn. Det teite er at jeg ikke får henne til å sove i Brio vogna, så skal vi må tur må vi ha med Teutonian... Er godt fornøyd med begge vognene selv om de begynner å bli forkorte nå, lurer på hvor jeg skal gjøre av beina hennes i vinter når hun skal sove dupp ute....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...