kosemoms♥med ny spire Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Har lagt ut noen bilder av Amandus, pappa'n og meg fra sykehuset! Hvis det er noen som vil titte på det da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Har og bilder av snuppa hvis noen vil se http://home.no.net/tineelu/Tiril.htm Fine bilder kosemoms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 takk for det Tiny:-) Dine bilder var også veldig fine, en fin lita tulle du har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Så søt han er, lille Amandus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Nå fant jeg fotoalbummet... Flotte bilder av Amandus! :-) - - - Jeg har også lagt ut noen bilder av mitt vidunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 22. august 2006 takk for det! Hvem av "carinaene" er du da? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 Er det flere Carina'er? Jeg er i alle fall Carina som bor i Oslo, og har en vakker liten gutt født 20/7... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 Kjempe fine bilder, så søte de er alle sammen ! Nå har jeg også lagt ut noen bilder av lille Joakim og storebror Mathias :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. august 2006 #9 Del Skrevet 31. august 2006 Fine bilder Aina! >Skal bli koselig å hilse på i virkeligheten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 31. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 31. august 2006 Så at jeg hadde glemt å svare på denne! Mente at: hvem av carinaene er du under Album-lista, er flere som heter Carina der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. august 2006 #11 Del Skrevet 31. august 2006 Å, ja, selvfølgelig.... Jeg er "bare" carina, jeg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 31. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 31. august 2006 awww..søt liten gutt du har:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå