Gå til innhold

nyrebekkenbetennelse???

Anbefalte innlegg

Hei..Er i 14. uke og har vært plaga med urinveisinf. i heile sommar... ikkje kraftige utslag,har holdt det i sjakk med tranebærtabl. Men igår og idag har eg hatt vondt i venstre side/hofte.Nesten som om noen "klyper" meg hardt i sida. Skjønner?? Litt vanskelig å forklare... Har hatt nyrebekkenbetennelse før,men det er mange år sida no. Så eg husker ikkje korleis det var,bare at det var vondt..Er det noen som har hatt det og kan forklare korleis det kjennes?? Bør eg ta kontakt med lege/jordmor i morgen eller blir det litt "hysterisk"?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5995899-nyrebekkenbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jo, nyrebekken e vondt. Føles som om noe er løst i ryggen. Hvis du får noen til å "slå" deg forsiktig i nyren og smerten er så ubehagelig at du blir kvalm, har du nyrebekken betennelse! Har du mistankte ville jeg rignt legen i morgen og ikke gått rundt og bekymret meg!!!

God bedring!

Hilsen

Når jeg hadde nyrebekkenbet hadde jeg kjempevont først i magen, så flyttet det seg over i ryggen, hadde 40 i feber og var kjempeslakk i en liten uke. Havnet på sykehuset for i.v behandling. Tok nesten 2 mnd før jeg ble helt kvitt det. Men dette er mange år siden.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en urinprøve i morgen og gått på legekontoret og spurt om de kunne sendt den til dyrkning (uricult) da kan de se om det muligens er nyrebekkenbet, bedre føre var enn etter snar ;););););)

Håper du blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...