Gå til innhold

Noen som har kjøpt noe ennda??


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at jeg ville løpe til butikken med en gang jeg fikk positiv test, men d skjedde jo ikke, men gleder meg til å begynne å kjøpe:) Men kommer nok til å vente noen mnd til;)

 

Men er det noen her inne som alt har kjøpt noen til babyen(??

gjelder jo spes 1.gangsfødende da, siden de som har født før har jo mye allereder;)

 

 

Selv begynner jeg å kjenne dragningen mot babybutikker alt men har ennda ikke hatt tid til å kjøpe noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt litt klær + et teppe. Alt på tilbud. Men jeg er alltid litt redd for å kjøpe, i tillfelle det skulle gå galt... Det er bedre å ta det litt etterhvert synes jeg, så man ikke ender opp med hele regningen siste måneden. Men jeg har vært mye ute og kikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjöpt litt, men det var mest da jeg var gravid förste gang. Nå har jeg egentlig ikke kjöpt noe särlig siden da,bare litt småtterier;-), men kommer nok til å starte innkjöpene når förste lönning etter sommerferien kommer. Det e jo greit å kunne fordele utgiftene utover mange måneder, for det er jo en del som må kjöpes inn. Det jeg forelöpig har kjöpt er litt klär og slikt, men hvis det går galt denne gangen også, så er det ting jeg kan gi bort til 2 av mine venniner som snart får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix! Venter nok til etter ul, tror jeg.

Men etter det kommer jeg til å finne frem igjen det små babytøyet her! Og så må jeg sikkert kjøpe noe mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å holde meg så langt. Men tror ikke det blir så lenge til før jeg kjøper noe småting. Kjenner dragsuget når jeg er innom babybutikker..Er jo sååå mye nusselig..:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte ganske mye klær tidlig i første svangerskap (jobbet på barneavdelinga på HM..) men jeg endte opp med å bruke ganske lite av det jeg kjøpte.. visste vel lite om hva jeg egentlig trengte, men jeg ville gjort den samme feilen seinere i svangerskapet også.. Ville bare råde dere til å begrense kjøpene så mye som mulig og heller lage en "baby-konto" der dere kan spare litt til å handle seinere, og dermed spre utgiften på den måten.. Men det er jo ganske vanskelig å la være å handle.. babyklærne er jo så søte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg!

Jeg har x antall kjoler i str. 50-56 som aldri ble brukt....he he. Men søte er de!

Men de små kosedressene fra HM og bodyer ble brukt utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er greit å vite hvilke kjøp man skal styre unnda og;) Men bodyer og sparkebukser får man vel alltids bruk for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, masse fint fikk jeg kjøpt og, men jeg kjøpte ALT for mye! Trenger ikke kjøpe mye denne gangen for å si det sånn :(

Jeg fikk en liten unge, så jeg fikk brukt de små klærnde, men min bror fikk en gutt som måtte bruke 62 med en gang! Skummelt å kjøpe smått.. Jeg fikk en veldig varm unge og, og kunne ikke ha på henne så mye klær.. fikk på høsten og regna med at dresser i velur og sånt var kjempebra, men de kunne hun ikke bruke :( Ble helt kokt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en liten bygd så hvis jeg kjøper noe nå kommer alle til å få mistanker, så jeg tenkte å vente til vi offentliggjør det på fredag. Men da kan jeg gå å se om jeg finner noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to hvite nyfødt luer,de var så nydelige,måtte bare ha dem.. åsså to par hvite sokker.. bare fordi jeg syntes det er så koselig!

Men etter UL blir det nok kleskjøp ja:) å i rosa eller blått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...