fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Hvordan vet jeg om det er råmelk som lekker ut fra puppene mine? I natt lå jeg i senga og leste litt, så pltuselig så jeg en svær våtflekk på tskjorten min. Jeg begynte å lure på hva det var for noe og kjente etter, og det var litt "klissete" og ganske gjennomsiktig....kan det være det???
Nicki_81 Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Vi har lett for å kalle det råmelk, men råmelk er den gule melken som kommer like etter fødsel. Er helt normalt med denne væskelekkasjen når man er gravid. Forrige gang jeg gikk gravid måtte jeg begynne tidlig med ammeinnlegg fordi jeg var så lekk =)
Nemi24 Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Eg har ikkje merka noke til råmelk enda..... Og eg er i veke 27. Begynner å lure på om det er noke gale her...??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde det ikke før på slutten første gang.. Mens denne gang har jeg lekka gjennom klærne et par ganger : )
Nemi24 Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 okei takk, begynte å bli bekymra om det berre var meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå