Gå til innhold

Noen her som skal føde på BÆRUM sykehus???

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som skal føde der?

Jeg hadde egentlig lyst på ullevaal for der er det så bra med hotell for fam etter fødsel..

Men iogmed at vi nå bor i bærum så er det lettere å komme seg dit tenker jeg..

åhh..lurer så fælt på hvordan det er !

Vil ikke ligge med masse ukjente damer så sånnt rom etter fødselen..

er vel kanskje ikke så ille,men på meg vita det som om at de bare har ett rom som man kan bruke privat å den er vel sikkert opptatt da jeg kommerm dit..huff..

Noen som har født der før kanskje?

Klem!

Fortsetter under...

Jeg har født, og skal føde på Bærum.

Fødeavdelingen; Fantastisk! (Alle jeg har snakka med om det er enig)

Barsel; Ikke bra. (De fleste enig på dette og) Hadde vært der i ca 30 timer før de titta innom og lurte på om alt var bra. Jeg ante lite om hva jeg skulle gjøre med en baby, men gjorde jo som jeg trodde. Amma omtrent hele tiden, og skifta tørre bleier ett par ganger. Syns de kunne vist seg mer. Mitt barn HYLTE hele natta, så jeg var våken omtrent hele tiden, og gikk i gangene om natta. Ville ikke være på rommet med tre andre med skrike-unge. Ingen som kom og lurte på om det gikk bra. Dusjene var tette. Man sto i ca 10 cm vann i dusjen, og det er ikke rent vann der etter en gjeng damer som akkurat har født. (Dette er helt sikkert fiksa nå..)

Har ikke noen problemer med at jeg skal føde på Bærum igjen. Men kommer til å dra hjem så fort som mulig etter fødsel. Det er mer hjelp å få hjemme, mer ro og hvile å få hjemme, enn det der er det!

Håper du ikke ble skremt! Det er ikke SÅ ille, jeg skal jo dit igjen. Dessuten syns jeg det er viktigst at føde avdelingen er bra!

Hei !

Ja jeg har også hørt det samme som du sier at barsel ikke er så bra!:-(

å det er jo egentlig litt synn..de har drevet oppussing der nå i det siste..får håpe de har greid å årdne litt på andre ting også!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...