Gå til innhold

Det ER mindre bevegelser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har nå kjent etter i 10 min og kjent fire. I følge "Tell Trivselen" er dette lite. Jobber til kl.. 14.00 idag, go da skal jeg legge meg på sofaen og kjenne etter, blir det ikke annerledes så ringer jeg føden. For det ER mindre bevegleser de siste to dagene nå. Non som har sjekket opp dette på føden og ting ikke har vært bra???? Jeg kjenner jo liv, men MYE MYE mindre og svakere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor langt du er på vei, men etter uke 37 har jeg merket myyyye mindre liv en vanlig. men jeg kjenner henne fremdeles , og da var det ikke farlig sa jm. var på sjekk der på tor. jeg har termin om 6 dager. men det har vært opp og ned med meg hele tiden. noen dager er det lite, andre er det mye. men er du bekymret så ringer du føden og får sjekket deg.... alt er nok iorden, men er jo greit for din egen del. man pleier jo somregel og føle selv om alt ikke er som det skal.

Skrevet

Helt sikkert IKKE noe problem. Jeg har vært sånn hele tiden både dette og forrige svangerskap. Noen dager er babyen helt turbo og andre dager merker jeg nesten ingen ting (og det kan være ganske så stille i flere dager). Tror det kan ha mye med hvordan babyen ligger og hvor h*n sparker.

Men uansett er det bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite. Er du bekymret så ringer du :)

Skrevet

Glemte å skirve at jeg er 31+0

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet for noen uker siden. Var veldig engstelig og var på sjekk på føden. De mente at det var mindre bevegelser fordi tulla vår hadde lagt seg ned med hodet (flinke pia mi..) og at hun er større og derfor var bevegelsene som jeg var vant til forandret. Men, de ville at jeg skulle komme inn når jeg ringte bare for å være sikker. Fikk god hjelp og de sjekket både hjerte, bevegelser, tok UL for å se hjertet og fostervann.Alt sto bra til. De forandrer bevegelsesmønster etterhvert som de vokser tror jeg, derfor kan en lett bli litt bekymret. Høres akkurat ut som meg det du beskriver, men ring de så føler du deg bedre etterpå. Det er fryktelig å gå å tenke og kjenne etter hele tia. Er 32+5...

Skrevet

har selv vært på føden 2 ganger p.g.a lite bevelgelser.

men alt er alltid veldig fint, det er morkaken som tar de fleste av mine spark og jeg har liten mage og gjemmer babyen godt også.

jeg hadde IKKE hengt meg opp i "tell trivselen"..eller hva det het.

det er veldig individuelt fra person til person hvor mye spark babyen gir fra seg daglig.

men som sagt, ring føden om du er redd en dag. de hjelper deg uansett.

ikke gøy og bekymre seg...i know...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...