Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare å møte opp på Napoli det. Dersom noen ikke vet hvor Napoli er, så kan jeg prøve å forklare litt. Det ligger på motsatt side av rundkjøringa enn Rema 1000. Altså hvis du kjører forbi Rema skal du rett frem i rundkjøringa. Det er da lett å finne Napoli på høyre side. Dersom du ikke ser noen gravide mager er det bare å vente litt, så kommer det sikkert noen snart. Jeg kommer i hvert fall. Jeg kjører en stor svart og hvit van. Du er hjertelig velkommen.

Satser på å komme. Må prøve å holde meg våken, ettersom jeg har vært på nattvakt den natten..., men det skulle ikke være all verden til hinder.

Må likevel ta noen forbehold. Mine foreldre har varslet at de vil komme på besøk på onsdag, men går ut i fra at de ikke blir helt til 20.00, så da kommer jeg evt. når de har dratt...

... fikk også beskjed i dag om at en eldre slektning av min mann nå er på besøk i Trondheim (bor i Stockholm). Vi håper på besøk av henne, men aner for øyeblikket ikke når. Dersom hun og hennes reisefølge skulle ønske å komme på besøk onsdag kveld, kan det hende det skjærer seg. Vi har ikke truffet henne på mange år, og da ville det være uhøflig å prioritere BiM-treff foran henne. Jeg tror imidlertid ikke det er særlig fare for at de blir utover kvelden uansett, så jeg antar jeg får tid til å komme.

Gleder meg til å treffe dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...