Gå til innhold

September: Babymadrass?!


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor jeg får tak i bra babymadrasser?oG priser?navn/type? Har hørt at skumgummi ikke er bra,så da må det vel bli noe annet..babymadrass er det eneste vi mangler å kjøpe før den lille kommer så det kan være greit å få gjort det snart...

 

Takker for alle forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Svane Goldline Baby (tror jeg den heter) etter anbefalinger fra andre her inne. Betalte 570 kr for den på Skeidar, var visstnok tilbud da vanlig utsalgspris var 749kr. Madrassen ser veldig bra ut, og er praktisk i og med at en kan ta av trekker og vaske det. Selve madrassen er også vaskbar og tørker fort. Dermed er det bare å spyle den i dusjen dersom uhellet skulle være ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte seng og madrass på Ikea til vår førstefødte for 2 år siden og har vært veldig fornøyd. Vet at de har flere typer, men vi kjøpte den med sprinkelfjær og ikke skumgummi. Vi kjøpte også en overmadrass slik at det blir litt lettere å holde rent samt at madrassen virket bedre å ligge på.

 

Til nestemann skal vi ha vugge og da har vi kjøpt madrass med ullplate fra Voksi.com. Den virker veldig bra og vi gleder oss til å ta den i bruk:-)

 

Ellers så kan jeg jo si at vi ville ha kjøpt madrass av merket svane el wonderland til førstemann om ikke Ikea hadde spesialmål på sengene. Tror også du får mange gode madrasser på babybutikker som babyShop, fru Lyng, Barneverden etc. Merket BabySam er visst ikke så dyrt og jeg mener BabyShop har det iallefall...

 

Lykke til i jungelen av utstyr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i dag på Simo butikken i Bergen.

Det var en 120*60 madrass i sånn fibergreier.. husker ikke helt hva hun kalte det. Kostet 699 kr. Dyrt, men det får bare være.

Ellers selger de madrasser på Ikea, Skeidar, sparkjøp, møbelringen og andre møbelbutikker med senger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips=)

Da blir det nok snart madrass!!!

 

Håper det går bra med dere alle og at formen er levelig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...