Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Flere som sliter? Hver eneste morgen er det det samme: pusse litt og så begynner det.....host host, hark hark, spyyyyy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Vet litt åssen du har det. Det var sånn med nr1 også. Men jeg spyr ikke,, bare brekker meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 kjenner heldigvis ikke noe til det , bank i bordet.. får bare noen små snev av kvalme av og til, men det går raskt over. Var ikke kvalm i mitt forrige svangerskap heller hvor langt er du kommet? rose 6+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 jeg hadde det også sån med nr1. har ikke merket det denne gangen enda. denne gangen er faktisk kroppen min veldig anderledes fra jeg var med nr1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Kunne ikke jeg også fått det litt annerledes denne gangen da? Ihvertfall med det der? He he. Skal ellers ikke klage...hvis jeg får samme svangerskap som forrige gang, mener jeg. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er forresten 7+0 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 ja det merker jeg godt, men som oftest blir det brekninger, og ikke spying... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har det også slik, men bare brekker med heldigvis. Men det er ikke noe behagelig. Jeg begynner å berkke meg bare jeg tenker på at nå må jeg pusse tennene. Ikke noe morrsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. august 2006 #9 Del Skrevet 20. august 2006 OHH yeeeeeZ TELL ME ABOUT IT! Det er helt grusomt!!!-spesielt å pusse tunga baki der.. "grøss"..men det blir lettere å lettere ettersom ukene går det blir det:-o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 20. august 2006 #10 Del Skrevet 20. august 2006 Hihi.. bra jeg ikke er den eneste da. Har bare resultert i spying en gang, men brekker meg hver gang jeg pusser tennene. Grur meg til hver morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå