Gå til innhold

Hartan barnevogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har erfaring med Hartan? Ble anbefalt dette merket på Barnevognhuset Rudo (i Oslo).

Har tenkt på Skater X kombivogn siden den har en stiv bærebag som kan brukes med bagsikring i bil. Ellers synes jeg RS one så veldig fin ut.

Noen som har kjøpt denne på nett? Sjekket opp noen nettsteder, men det ser ikke ut til å være mer enn en 1000 lapp å spare. Da synes jeg det er like greit å kjøpe den i butikken, m.h.p. reklamasjoner, etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en Hartan Skater XL med hardbag for 2 år siden fra www.pingpong-online.com og har vært VELDIG fornøyde med den!! Vi sparte mer enn 1000,- for 2 år siden, men vet ikke hva du kan spare i dag. Ser at de nye typene har svingbart forhjul og det tror jeg er positivt selv om vi ikke har noen problemer med at vår ikke har det. Vi bor i 3. etg i blokk og det har ikke vært noe problem for meg å ta med meg hardbagen opp trappene når vesla var liten.

Skrevet

Etter litt research og kikkerunde falt valget på Jane Slalom Pro. Ser meget bra ut så langt. Den er lett å slå sammen og blir meget liten. Som tilbehør fulgte det med en med bag som også kan brukes i bil (EU godkjent) , samt en bilstol (EU godkjent) og sportsvogndel. I tillegg til dette var myggnett innebygd og det var med matchende stellebag samt regntrekk. Vogna har svingbart hjul som kan låses. Jeg er superfornøyd så langt i allefall. Til og med mannen min ble imponert over denne vognas finurligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...