Gå til innhold

Vektøkning uke 10


Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Veide meg i dag og fant ut at jeg har lagt på meg 1,8 kg, er 10 + 5 i dag. De siste tre ukene har jeg nesten bare sittet i sofaen og spist og gått en times tur noen ganger i uka. Har vært så kvalm, men nå¨tror jeg virkelig det har sluppet taket.

 

Noen andre som har lyst til å dele hvor mye de har lagt på seg?

Mange synes det er litt teit å være opptatt av vekten nå, men det er jo greit å holde et lite øye med hva som skjer :-)

 

Gleder meg til å begynne å trene igjen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

jeg har alltid lagt på meg mye de første mnd.ene.så har det jevna seg ut midt i...mer igjen på slutten.

har hatt litt problemer med det jeg fordi det er så ekkelt å legge på seg og så kan man ikke vise det ..

 

men viss du har trent mye før du ble gravid har det ikke noe å si om du trener litt nå....viss du ikke har noen spesielle problemer såklart

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne har trent, men har vært sykemeldt i 3 uker pga kvalme døgnet rundt. Har vært mye bedre de siste tre dagene, så jeg håper jeg er over det verste nå. Skal begynne i jobb igjen i morgen og skal begynne trening også. Gleder meg til å få et liv igjen. Ganske lei av å bare sitte å glo :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vekt hjemme. kan ikke ha det. da blir jeg bare veldig sykelig opptatt av vekta mi.hadde mye broblemer med det før.selv om jeg bare veide 52.

jeg er bare 4 uker på vei,men merker alerede nå at jeg har lakt på meg en god del. ivertfall rundt 3 kilo kan jeg tenke meg. men det gjorde jeg forgje svangerskapet mitt også. men det stabiliserte seg ettervert.

nå er jeg sulten hele tilden og småspiser en del. prøver og spise en del frukt og sån, men ikke alltid så lett.og er blodsukkere ganske laft, så synes jieg ikke det hjelper med frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...