Gå til innhold

skikkelig soppinfeksjon etter el...ekkelt med spørr allikevel jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste litt større steder har et vaktapotek. Ring legevakta og spør hvem som har vaktapotek i helgen. Gå og kjøp canesten.

Ellers har jeg hørt at et kjærringråd er å bruke yoghurt naturell og smøre seg med det. Dette forde det inneholder naturlig bakterier som kan være med på å drepe soppen. Men dette har jeg ingen belegg for å si hjelper. Har ikke prøvd det selv og kjenner vel heller ingen som har fortalt at de har gjordt det.

God bedring

Ble litt overrasket når jeg leste innlegget ditt. Jeg hadde strek mistanke om at jeg var gravid, og fikk også soppinfeksjon. Noe jeg aldri har hatt bortsett fra under min første graviditet. Kjøpte Canesten og leste på denne og det stod bare at man ikke skulle bruke den "innføringsgreia." Jeg brukte kun krem. Fikk svakt positivt på en QR test rett før. 2 dager etter beg jeg å blø uten de vanlige mens tegna. MASSE! Hadde ikke noe vondt, men hvis jeg lå så kjentes det ut som om magen trakk seg sammen. Har egentlig tenkt at det var en utrolig kraftig TR som kom, men kan det ha vært en SA? Blir litt forbannet på meg selv hvis det i så fall er pga Canesten ihvertfall. VIlle jo så gjerne at det skulle gå i boks denne gangen.......

6 pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...