Gå til innhold

DRITTDRITTDRITT!!! Nå spotter jeg...tanta er på vei!!!!!!!!!:(

Anbefalte innlegg

Jeg er sååå lei jeg nå.....vil ikke inn i 9 pp:(

Prøver å si til meg selv at spottinga kan slutte og at jeg likevel kan være gravid...men jeg får meg ikke selv til å tro på det:(

Huff det verste er at jeg blir ikke såå lei meg lenger...forde jeg ikke har noen forventninger på det...jeg er på en måte så vannt til at tanta kommer...å til å teste negativt at alt annet virker umulig for meg:( Noen andre som føler det sånn??

Men jo,,, selvfølgelig er jeg skuffa...hele tiden

Fortsetter under...

uff da....ønsker deg masse lykke til i neste pp.

Føler litt med deg,jeg har sluttet og teste..mensen kommer jo altid.Har begynnet og mistet litt håpet.Vet at det er mange flere som har prøvd lengere og at jeg ikke skal surtre..men vil så gjrne bli gravid.

Hei Bella*8pp

Jeg har også følt det litt sånn, at jeg er så vant med å få mensen at tanken på at hun kunne blitt borte er så fjern at jeg nesten ikke kan tro at det er mulig. Gikk akkurat idag inn i min 20.pp, har tatt det helt med ro i sommer, hatt pause fra prøvinga og bare kost meg! Det trengte begge to tror jeg.

Hvertfall, jeg var skikelig lei meg rundt 8-9.pp, men det har gått over, nå driver vi med utredning, og om en mnd tid er det min tur til gyn :-) Høsten er jo ofte tiden for å starte på nye ting, og for min del har jeg begynt på skole. Jeg gleder meg veldig over det, så jeg har fått litt annet å tenke på for tiden, det er deilig! Har du kanskje noe nytt på gang i høst som kan ta litt fokus bort fra prøvingen? Det kan være godt med en pause av og til :-)

Lykke til videre, ikke mist motet ditt. Selv om det er vanselig å tro, så blir det både min og din tur en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...