Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Anbefalte innlegg

Hva gleder du deg til når du blir gravid?

Jeg gleder meg selvsagt til å vente på babyen og kjenne det første sparket og sånt, men jeg gleder meg også veldig til fortelle de vordende besteforeldre at det første barnebarnet er på vei. Hvis vi klarer å bli gravide blir det det første barnebarnet på begge sider.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5994289-hva-gleder-du-deg-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her....gleder meg til å fortelle alle den store nyheten...her blir det også mest sannsynlig første barnebarnet på begge sider:)

Gleder meg til ventetiden...til å få stor mage..dra på ultralyd, kjenne spark osv...og ikke minst alle forberedelsene med å kjøpe inn søte små plagg, vogn og å lage barnerom!

Håper virkelig vi snart blir gravide!!

Annonse

Å kjenne sparkene, ha stor mage, kunne "leke" med babyen inni der, planlegge og være forventingsfull, få den litt spesielle behandlingen gravide automatisk får (liker å bli dikkidert for ;-)). Derimot gleder jeg meg ikke fult så mye til å fortelle det til besteforeldrene denne gangen. Dette blir nr 3 og jeg er midt oppi avsluttende studier så jeg tror nok de fleste ser på dette som en ganske dårlig ide (er sikkert det, men vi vil ha det slik).

Hva jeg gleder meg til når jeg blir gravid????

Jeg gleder meg til stort blått kryss(første steget=o)), de første sparkene, magen skal synes, UL, og fortelle familien at nr 2 er på under veg og fødselen og tiden etter dette...

Og kjøpe klær hvis vi skulle få en jente nå... Har en gutt så har da noe i boks=o)HVis jeg skulle få en gutt til=o)

ja, det må jo bli å fortelle det til besteforeldrene, siden de har hintet frempå i flere år allerede. Også å fortelle det til den vordende oldemor. hun er oldemor til en til fra før, men de bor så langt unna at hun har nesten ikke sett ham, mens vi bor en km unna bare. :)

og selvfølgelig, til magen begynner å syns. og sparkene og livet. =)

*gleder meg masse*

Klemmer fra

Annonse

Å! Det er så mye! :-) Gleder meg til å fortelle gråtende til min kjære at vi skal få et mirakel til, se og kjenne at magen vokser, kose meg igjen med å strutte med flott gravidmage, alle forventningene, drømmene og ikke mins til fødselen! :-D De følelsene i det babyen kommer ut og man innser at alt er over... Å få den lille bylten på brystet... Nei, det er så utrolig mye jeg gleder meg til!!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...