Gå til innhold

Nøyaktig halvveis!!!

Anbefalte innlegg

Så utrolig rart... syns det er ganske nettopp at jeg og gubben satt rett før påskeferien og vurderte fram og tilbake at om vi skulle rekke å få neste barn iløpet av 2007 måtte vi snart begynne å ta ut spiralen.... og popp - plutselig så sitter jeg her med stor mage, hovne bein, massse spark inni meg og en to-åring som smører inn magen min med solkrem for at ikke babyen skal bli solbrent :)

Idag er jeg 20+1 på vei, nøyaktig halvveis til 40+2 og termindato 8.januar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5994267-n%C3%B8yaktig-halvveis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen etter ka-ping....*knis* Min tur å erte deg for plutselig å ligge bak meg... ;)

Jeg også syntes den siste tiden bare har flydd av gårde. Er 21+1 i dag.

Fikk kommentar på at jeg hadde så liten mage i går da... Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller fornærmelse...hehehe...

Tenk nå er vi snart i 3.tri....:)

Annonse

Ja det er jo ingen garanti for hvem av oss som blir først... jeg er andregangs og føder kanskje litt før termin, de av dere som er førstegangs går kanskje litt over, eller kanskje noe uforutsett skjer og vi alle får julebarn..... spennende å se :)

Moren min fikk meg også, fire dager før tiden, men jeg kunne tenke meg å få den på nyåret altså. Det hadde vært morsomt å få på termindato, men det kan man jo ikke akkurat regne med..:) Uansett, så lenge babyen kommer ut best mulig vis, skal jeg være glad. Håper jeg iallefall ikke går to uker OVER termin....uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...