Gå til innhold

luftsmarter og tett nese

Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

jeg har luft i magen hele tiden. og det er ikke noe gøy når jeg skal på jobbb eller ut i fra huset i det hele tatt. av og til er det skikkelig vont,kjennes ut som om magen skal sprenge. er det flere som har det på den måten? er redd det er skadelig på fosteret og at jeg skal miste.det gjør så vont av og til at det føles som om det kan skade.

så er jeg tett i nesen hele tiden.og jeg hater og være tett i nesa og må ta nesespray hele tiden. vet en ikke skal ta det så mye,så er kjempefortvila for at det aldri gir seg. er det bare meg eller er det flere her som er blitt veldi tett i nes jeg er ikke forkjøla og nesa renner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også skikkelig luftsmerter i magen hele tiden, ganske bra på morningen. men utover dagen og kvelden er det helt uutholdelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sån har jeg og det. har prøvd og forandre på kostholdet mittt, men det hjelper ikke. håper det ikke kan være med og få større risiko på en ma eller sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, var sånn de første ukene forrige svangerskap også. Men ikke så veldig gøy å gjøre noe annet enn å være hjemme, og helst alene:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...