maybe now Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 3 dager over ikm og hatt vondt i rygg,m og stikkinger nedentil de siste dagene..eller det begynte onsdag m stikkinger.(og 1 uke etter el da stakkdet) er stikkingen istedet for mensen?? hva kjente dere da ikke ikm kom og dere var gravide?? tester bare neg og...hmm og er forresten super oppblåst magen står rett ut og hard som en tromme... men ikke veldig ømme pupper eller veldig trøtt heller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Kjente akkurat det samme som deg! Gikk fra el-smerter til stikninger hos meg rett fra el. Hadde vondt i magen i hele lutealfasen. Tok en test to dager før ikm og den var positiv. Hadde som deg ikke ømme pupper eller var trøtt. Var ganske svimmel og hadde hodepine, men satte ikke det i forbindelse med at jeg var gravid. Har du en test hjemme? I så fall hadde ikke jeg klart å vente! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maybe now Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2006 hihi mnei ikke ertst her, venter på cb i posten men tetste med lh stiks men der fikk jeg opp en sterk strek g \og en svak...så må vente til imorgen jeg da... hmm åh jeg håper men snamtidig ikke for jeg vil ikke bli skuffet igjen..15 pp nå men tenker kanskje jeg lurer kroppen ved at jeg holder mensen igjen?? hat ik skjedd før at jeg går over... uh?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Testet først positivt med billigtest, men det var en hcg-test da. Teststreken var svak, men synlig. Var likevel litt usikker og tok en CB digital som slo ut med en gang. Tror du du får testene i posten i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maybe now Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. august 2006 nei tirsdag for tror jeg et de fredag...eller kanjo hende da?? el testene får jeg bare oppen sterk og en mindre sterk.. men hva kjenner dere som er gravide når tr skal komme? uh lurer på om jeg lurer kroppen min...er liksom ganske skeptisk føler jeg..tør ikke tenke helt positivt selv om jeg drømmer litt omdet..( inatt drømte jeg at 3 på jobben var gravide..to uker siden drømte jeg om to blå streker....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maybe now Skrevet 20. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. august 2006 men takk for svar altså..får håper jeg har de samme symt som deg..for da kan det jo gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå