Gå til innhold

oki kan noen hjelpe meg her??(se gravideog)

Anbefalte innlegg

er 3 dager over ikm...men har hatt super vondt i ryggen og stikkinger nedentil men ikke skjedd noe.. idag er jeg super oppblåst og kjenner og vondte stikkinger.. er det noe som er galt der nede tror dere? tester bare neg med el testen..venterpå cb i posten...

Fortsetter under...

tester du med strips?

jeg testet med både LH oh HCG strips fra billigteste og cb, og på LHstripsen har jeg nesten ikke en ekstra strek. på HGC stripsen ble streken mye sterkere, men den var fremdeles svak. CB ble klart positiv :) Så det kan fortsatt være mye håp :)

Annonse

ja mener jeg så det faktisk tror deter på jernbanetorget...vet bare om et der så kanskje jeg skal dra dit... hm sambo sove nå..kanskje jeg skulle dratt? men damå jeg vel vente til imorgen?? eller går det nå hvis jeg ikke drikker på et par timer?? når tok du den på døgnet??

ja fant det nå så det var inne på by porten..og det er vel stengt nå.. å fillern nå som jeg vil teste m cb...men men får bare vente til imorgen,tenker jo at sannsynligheten blir vel bare større og større..hvis ikke ikm kommer idag da(TYPISK) det nå som den vet jeg gleder meg til imorgen :(

men hva kjente du da du skulle ha ikm? noe spes? tr smerter??

Det må da være et vaktapotek i oslo også som har åpent. Om de ikke har cb så hadde jeg kjøpt en qr jeg. Selv testet jeg på dag 27, 10 dager etter kalkulert el, og 5 dager før IKM. Jeg testet først med strips fra billige tester og kunne så vidt skimte 2 streker, heldigvis hadde jeg tisset i en kopp slik at jeg fremdeles hadde urinen stående. Så testet jeg med qr og cb. CB viste kryss og qr var bare positiv fordi jeg viste at den burde være det.

Men nå er du jo 3 dager etter ikm så det burde ikke være noe problem.

Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet et vaktapotek, dratt dit og kjøpt en test uansett hvilket merke. Blir den negativ så kan du alltids vente til du får cben i posten. men å gå å tro og ikke vite er ikke noe morro.

Jeg hadde dratt å kjøpt jeg!

Lykke til..

rose 5+6

Hei.

Jeg mener det er et apotek som er åpent 24/7 nede ved Oslo S. Skal prøve å forklare hvor det ligger for jeg vet ikke adressen:

Du står i enden av Karl Johan og ser ned på østbanehallen. Ikke kryss veien men gå rett ned mot venstre og i retning Royal Christiania Hotel. Sånn ca midt i kvartalet der ligger et apotek. Det skel ligge rett ved narvesen tror jeg.

Og så er det jo også et apotek på jernbanetorget rett ved der jernbanetorget går inn i byporten.

Lykke til i alle fall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...