Gå til innhold

testet positivt idag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror du skal være i den klubben der du har termin, uansett om du kommer til å få barnet tidligere, Beth, men er ikke sikker?

Jeg har regnet ut terminen utfra den datoen jeg hadde el (temper) og har en lutealfase på 12 dager så mensen skulle kommet imorgen. Testet idag jeg.. :) føltes mest riktig :)

Annonse

Hei, Lurv! Har du termin 3. mai? Hadde ikke du el 7. august (samme som meg)? Blir ikke helt klok av alle disse terminkalkulatorene, har fått fra 30. april til 4. mai, så da tipper jeg 2. mai er mest riktig (babyverdens termin).

Moro å være her! :) Hvordan går det med deg? Jeg er blitt ganske trøtt og litt kvalm, ellers bra.

jeg hadde el dagen etter deg og bruker også termin fra babyverden. Er litt usikker, for ff har drevet på å flytte el til to dager tidligere og da blir jo terminen 1 mai... kanskje jeg skulle tatt gjennomsnittet?? :) Det går bare bra med meg. Fikk litt bekkensmerter igår og fikk litt småpanikk (fikk bekkenløsning fra uke 8 første gang og uke6 andre gang) men idag har jeg vært helt fin :) haar hatt en litt roligere dag idag, så der er sikkert derfor. Kvalmen har faktisk blitt mye bedre :) har ikke merket noe idag :)

Fikk ringt lege idag og fikk time på mandag for å ta nye GBS-prøver :) hun vikke gjærne følge meg mer opp, så det er jeg glad for!

Hadde du el for to uker siden? Sa legen det eller FF? FF stemmer ikke for meg siden jeg bare har brukt siden denne måneden jeg ble gravid.

Jeg har "spenn" i magen og må sitte med en knapp oppe i buksa - allerede!! Det er ikke det at jeg har fått mage, men at det er så ubehagelig når det strammer. Også er jeg kvalm, men mest om ettermiddagen, heldigvis. Skal til legen i morgen!

hvorfor mener du ff ikke stemmer for deg? Den fant jo el og du testet positiv to uker etter. stemmer jo godt det, gjør det ikke?

sånn strammer det hos meg og, og det er ikke alle buksene jeg synes er behagelige. Kjennes ut som jeg kutter sirkulasjonen eller noe *hehe* prikker og svir...

angående kvalme så har jeg det ikke så ille.. blir litt dårlig når jeg spiser noen ganger, men det er egentlig ikke noe problem :) Heldigvis!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...