Gå til innhold

Dårlig start på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte dagen med å spy opp frokosten, er kvalm og uggen pluss skikkelig ekkel i magen. Ikke hatt d sånn siden starten på svangerskapet.....

Selv om det var min tur å stå opp med lillemann i dag, lurer jeg på å vekke sambo og be han ta over.... er sliten og slapp for tiden, tro om ting nærmer seg. Er sju dager fra terminen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff føler med deg! Slik starter ca fem ut av syv dager i uken for meg. Nå har jeg heldigvis, må man i grunnen si, ikke en liten en å ta meg av i tillegg. Sliten og slapp her også. Har en del udefinerbare vondter i magen om dagen, men jeg kan ikke helt si hva det er.

Må håpe det skjer noe for oss begge snart. Har ikke så lyst til å gå over terminen. Er blitt så stor nå på det siste og har ikke noe energi.

God bedring!

Skrevet

Huff da, hører jeg ikke har noe å klage over i forhold :) men ja, det er best å være gravid første gangen!! Da kan en ta hensynt til kun seg selv og hvile når en har behov for det.

Jeg har også sånne vondter i magen pluss mens smerter og stikninger pluss masse kynnere uten at så masse skjer dessverre. Håper vi begge slipper å gå over tiden, for det er tungt, jeg gikk ni dager over sist. God bedring du også og takk for gode ord!!

Skrevet

Hei!

Er kvalm og uggen selv, slapp og sliten... Har hatt mye vondt i mage/rygg i går, men ingen rier dessverre...har lyst til at babyen skal komme jeg, er 10 dager fra termin, så må nok smøre meg med litt tålmodighet...

lykke til:)

Skrevet

Her er det slik at jeg blir sliten bare av å TENKE på å gjøre noe.Fikke god hjelp av svigermor i går til å tørke støv,støvsuge og vaske gulvene og var rett og slett utslitt etterpå med ryggverk og div vondter resten av kvelden. Og det bare etter at jeg støvsugde.(sviger tok resten..)

Godt det bare er 7 dager til tremin igjen og håper at jeg ikke går over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...