Gå til innhold

Lurv!

ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Måtte bare få sagt hvor glad jeg er på dine vegne for den positive testen du fikk idag. Jeg har fulgt med trådene dine en stund og har vært spent på dine vegne. Jeg har på mange måter hatt de samme symptomene som deg, men idag er de fleste av dem borte. Magen er veldig oppblåst bare også har jeg mensenmurring liggnende smerter, bare at de stikker mere liksom. Er redd alt håp er ute for denne pp da. Eller hva tror du utifra tempen min da?!? Har ikke tempet mye denne pp men man kan jo se forskjell fra de andre pp.

http://www.fertilityfriend.com/home/litjpia24/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :) en stabil temp er jo et positiv tegn. Når tror du du har ikm? jeg syntes symptomene "roet seg" litt på fredag jeg... er ikke like oppbåst, og murringene (regner med det er de stikke/sviende smertene?) er ikke like sterke lenger..

Alt håp er nok ikke ute så lenge tempen er stabil og høy :)

Skrevet

Jeg har IKM på Tirsdag. Og jeg er fortsatt ikke sett noe til den vanlige spottinga mi før TR (bank i bordet) Får håpe at tempen holder seg høy. For igår hadde jeg kjempe høy temp. 37,27 men da var jeg ikke helt i form heller da, men. Derfor registrerte jeg den ikke inn på skjemaet.

Skrevet

høres låvente ut :) jeg føler meg ofte ikke i form når jeg er gravid. Kjennes ut som jeg har feber hele tiden. Har målt temperaturer på 37.97 og 37.86 om kvelden nå de siste dagene, og det er jo feber!! blir spennende å følge med :) Har du planer om å teste?

Skrevet

Tempen min har liggi mellom 37.57 og 37,86 på kvelden. Har planer om å teste på tirsdag, tør rett og slett ikke teste før. Er redd for å bli skuffa da. Jeg har ikke vært slik som jeg er nå siden sist jeg var gravid. Nå sliter jeg mye med avføringa også da. Noe som er litt slitsomt!

Skrevet

sliter litt med det jeg og.. har sånn ubehag i livmor-regionen og, så det er vanskelig å presse ordentilg.. gjør vondt når jeg strammer magen sjikkelig (hoster/nyser/ler.. osv..) Du får ha lykke til på tirsdag :) Får håpe du kan komme etter :)

Skrevet

Ja håper virkelig at jeg får kommet etter nå altså! Og hvis jeg er gravid har jeg termin på samme dag som deg! Hihihi.... Litt morsomt det da! =)

Skal holde deg oppdatert jeg på testefronten. Får se om jeg klarer å holde meg helt frem til tirsdagen med å teste da. =)

Skrevet

du får ha lykke til :) og så er du velkommen etter i mai-klubben!

Skrevet

Tuuusen takk! =) Ha en fin søndag!

Skrevet

Se tempen min nå da! Den gikk opp idag tidlig til 36,90 og hvis jeg legger min chart over din og setter innstillingene på End of Cycle så er de ganske like på slutten der ja. Hehehe.... Hva tror du da?!? Er det noen sjans?!? Jeg bare håper at det faktisk vokser en liten spire i magen min nå og at alt vil gå bra denne gangen.

Skal jeg kjøpe med meg en graviditets test idag etter jobben kanskje?!? Ååååå nå er jeg bare så spent!!!

Skrevet

*dytte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...