Gå til innhold

Hvor lykkelig kan man egentlig bli?

Anbefalte innlegg

Skjelver, greier nesten ikke å skrive her... Tok nettopp en test, og den var kjempepositiv! IKM i dag, og tanta har endelig tatt seg en ferie!

Litt info til dere:

Jeg brukte CB (vanlig) fordi jeg var litt usikker på om ikm var i dag eller på mandag/tirsdag. Den funka! :)

Vi hadde sex hver dag fra jeg ble ferdig med mensen sist og frem til noen dager etter el var over (for sikkerhets skyld), og jeg lå stille etterpå, men ikke med rompa under pute eller noe.

Tok hostesaft, men bare en skje morgen og en til om kvelden en dag rundt el (gikk tom!)

Har hatt lite symptomer, men tempen har vært ganske høy siden dag 22, og jeg har hatt litt ømmere pupper (særlig brystvortene) enn før tantebesøk. Dessuten har jeg kjent at noe har vært på gang i magen og hatt mensmurringer.

Håper dere følger etter snart!!! Masse babystøv til alle dere fantastiske jenter, jeg har lært så mye av dere! *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5993979-hvor-lykkelig-kan-man-egentlig-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen!

Og ja, jeg tror jeg har termin 2. mai, Maibaby. Tok akkurat en ny test for å være sikker, og jada, der sto det klart og tydelig "gravid" nesten med en gang!

Håper dere følger med til 1. trimester, alle sammen! Kikker nok innom her innimellom også! :)

Annonse

Tusen takk alle sammen!

Skulle bare si at jeg også hadde litt ryggsmerter (korsryggen) pluss litt kvalm. Men dette trodde jeg selvfølgelig bare var innbilninger (som tidligere). Men ikke denne gangen!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...