j05-g07-fødeklar Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 jeg har beg i full jobb (lærer) og det er jammen travelt.....forrige uke var jeg ikke hjemme før halv 5 en eneste dag...puh. Det er jeg som leverer og henter lille tulla hos dagmamma siden det er på vei til der jeg jobber ( 3 mil å kjøre...laaaangt). Og når en kommer hjem halv 5-5 så er det ikke lenge før tulla skal i seng. Jeg får bare noen timer sammen med henne i løpet av en dag, trist....... Når det er sagt så driver vi å graver rundt huset for å drenere skikkelig så det ser virkelig ut som om det har eksplodert en bombe på tomta vår. Tulla kan ikke gå ute et sekund uten å ha tilsyn fordi det er så dype sjakter rundt huset...Og ting tar så lamg tid...*oppgitt* Dessuten så blir hele huset ult av mold og drit....he he ja nok syting..... Ja og så prøver vi på nr 2 da.....må innrømme at jeg er av det utolmodige slaget og vil at alt skal gå fort. Men som dere skjønner så gikk det ikke vår vei denne mnd. Skal innover på jobb i dag å forberede neste uke når gubben står opp... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5993863-april-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-inne-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 du har vært savna, kaninen! tenkt på deg ei stund, men gått ut fra at det er jobb som "stjeler" deg også for tiden. sjøl har jeg kommet inn i mer rutiner i hverdagen igjen, så jeg har mer tid til å være her. matilde har hatt tilvenning hos dagmamma (hvordan gikk det hos dere forresten? finneprosess og tilvenning?) denne uka og det har gått sånn blanda. blir spennende å se hvordan det går i uka som kommer. skal ha kort dag på mandag også, og selv om jeg har fri tirsdag så tenkte jeg å levere henne bare for å få litt kontinuitet i det hele... leverer henne ei lita stund før soving og henter henne rett etter. og så har jeg fått en ekstra fridag i uka! ble litt ommøblering på timelista da ekstrahjelpene fikk nye timeplaner på skolen, så jeg fikk slått i sammen to korte dager (10-15 og 15-20) så nå har jeg fri hver tirsdag og annenhver fredag. nice! og om ei drøy uke får vi se om jeg også får besøk av kjip tante... :o/ godt å ha deg tilbake, selv om det nok ikke blir like mye som før ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5993863-april-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-inne-n%C3%A5/#findComment-5994993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2006 Ja den jobben stjeler mye tid ja.....lærer vet du mye jobbing utenom arbeidstiden. Her har det gått bra så langt...tulla skal være mye hos min mor( mormor) men hun skal også være hos en annen dagmamma ( venninne...iallefall litt venninne) Ikke noe gråting...Men det kommer nok. Hun har bare vært der en halv dag, i morra skal hun være der full dag...lurer på hvordan det går. Sååå deilig å ha fri en dag i uka....*misunnelig*, men men jeg krysser fingrene for at spiren sitter og at jeg slipper å jobbe mer enn et skoleår iallefall. Å det er så fantastisk å være mamma.... Lykke til med prøvinga så kanskje det blir maiklubben på oss begge *s Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5993863-april-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-inne-n%C3%A5/#findComment-6000040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå