Lurv Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Gleder meg til tiden som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Hei, god morgen og velkommen! Det går bra denne gangen skal du se:) Lykke til her inne og på de to neste trimester'ne! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2006 har en ganske god følelse nå i alle fall skal be om ekstra oppfølging på grunn av GBS. Er det forresten noen andre her som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamsen80 Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulere så masse lurv! Har du regnet ut termin? Tror vi har termin omtrent samtidig?! Jeg har termin 1 mai:-) Blir koselig dette!!! Lykke til videre:-) Ha en kjempe fin gravid dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 gratulere så masse :-) så gøy og se at du er kommet over her. håper bare flere kommer snart. denne gangen går det nok kjempe bra skal du se. det skal bli utrolig godt når de 12 første ukene har godt og en kan begynne og slapp av mere og fortelle det til flere. jeg gleder meg utrolig mye til det virkelig begynner og vises. og at jeg kan fortelle til jentungen min at hun skal bli storesøster. det har hun mast om lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. august 2006 vet ikke helt når jeg skal si jeg har termin.. ff mener 1 mai, og babyverden 3 mai regnet ut fra el. 3 mai blir vel mer riktig? Sjønner ikke hvorfor.. ff regner altså svangerskapet som 2 dager kortere enn det vi gjør i norge!! Regner med 3 mai blir mest riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Velkommen, og grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 Hva er GBS? *Ble nysgjerrig;)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 20. august 2006 #9 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 20. august 2006 #10 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulerer og velkommen Begynner endelig å bli mange kjente fra bli gravid nå )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå